کد خبر: 43942 - تاریخ: جمعه، 31 ژانویه 2014 - 00:36

بحران جدید تیم گیلانی؛

آخرین خبرها از انتقال داماش گیلان به گرند خراسان / مالک جدید داماش کیست؟!

خطر این انتقال آنقدر جدی هست که چهارشنبه شب، کنعانی یکی از مدیران ارشد گروه امیر منصور آریا که در حال حاضر مدیریت شرکت آهن و فولاد لوشان را بر عهده دارد، سراسیمه خود را به باشگاه داماش رساند.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، پس از افشا شدن خبر مذاکرات پنهانی مدیریت باشگاه داماش با گروه شرکت‌های گرند خراسان، موضوع انتقال داماش از رشت به مشهد بیشتر از هر زمان دیگری قوت گرفته است.

بنابر این گزارش در سایت رسمی شرکت گرند خبری به نقل از مدیرعامل این باشگاه آمده است با این مضمون ” مدیر عامل گروه شرکتهای گرند در این کنفرانس خبری با اشاره به این که گروهی متشکل از مشاوران عالی خود را همراه پیشکسوتان ورزش فوتبال استان در حال رایزنی برای خرید امتیاز در لیگ برتر فوتبال کشور هستند، افزود: مذاکرات اولیه در این زمینه باچند باشگاه معتبر انجام شده و به زودی پایتخت معنوی ایران دارای نماینده ای از استان در لیگ برتر کشور است”.

هر چند مدیر رسانه ای داماش تاریخ بارگزاری این خبر در سایت گرند را مربوط به ۲۸ دی ماه، یعنی پیش از به توافق رسیدن عابدینی با گرند می‌داند، اما خطر احتمال انتقال داماش از گیلان را منتفی هم نمی‌داند.

خطر این انتقال آنقدر جدی هست که چهارشنبه شب، کنعانی یکی از مدیران ارشد گروه امیر منصور آریا که در حال حاضر مدیریت شرکت آهن و فولاد لوشان را بر عهده دارد، سراسیمه خود را به باشگاه داماش رساند تا ضمن پرداخت بخشی از پولی که باید بابت درج تبلیغ این شرکت روی پیراهن داماش به باشگاه، در یک جلسه اضطراری با چند نفر از بزرگان تیم و کارمندان ارشد باشگاه، خطر انتقال را بسیار جدی دانسته و با مخالفت با این واگذاری از آنها خواست تا عابدینی را از قطعی کردن این قرارداد منصرف کنند.

در سایت رسمی باشگاه داماش هم این خبر بسیار سرپوشیده و با احتیاط کار شده است و تنها به ذکر این جمله بسنده شده است که: “روابط عمومی باشگاه داماش اعلام کرد در پی جلسات متعدد، به امید خداوند بزرگ اسپانسر جدید باشگاه داماش گیلان قبل از بازی این تیم با تراکتورسازی معرفی خواهد شد.”

شرکت گرند چیست؟

شرکت اندیشه پرداز مجد طلایی در تاریخ  ۱۳ آذر ۹۰ با شماره ۴۳۸۵۲به عنوان سهامی خاص به ثبت رسید و در زمینه تمامی امور واردات و صادرات خرید و فروش نصب و راه اندازی کلیه ماشین آلات و دستگاه‌های تولیدی مصرفی و لوازم مصرفی و کالاهای مصرفی و بادوام و هم چنین راه اندازی و احداث کارگاه‌های تولیدی در حال فعالیت است.

شرکت بعدی این مجموعه،گروه رایا نگین دیبا( سهامی خاص ) بوده که با هدف انجام کلیه امور سرمایه گذاری، بازرگانی، تجاری، صنعتی و تولیدی در تاریخ ۲۳ مهر۹۱  با شماره ۴۳۰۷۲۱ به ثبت رسید که موضوع این شرکت انجام تمام امور سرمایه‌گذاری بازرگانی تجاری از منابع داخلی و خارجی صادرات مجدد و فروش آن به مصرف کنندگان داخلی و خارجی و انجام سرمایه‌گذاری در دارایی های فیزیکی پروژه‌های تولیدی، ساختمانی و ادارای است.

هیئت مدیره شرکت از سال ۱۳۹۰ با توجه به نیاز کشور به برندسازی بومی در حوزه فروشگاه های زنجیره ای، رستوران‌های زنجیره‌ای و مراکز تجاری اداری تفریحی اقدام به ثبت نشان تجاری شیر بالدار و برند گرند به شماره ثبت ۲۰۰۱۰۵ در تاریخ ۵ دی ماه ۹۱ کرده است.

این مجموعه در بخش ورزش هم فعال هستند و در زیر گروه لیگ دسته سوم دارای یک تیم به نام گرند مشهد دارند که از رسیدن به دسته سوم بازماند. همه اینها نشان می دهد که مدیران گرند بسیار مایل هستند که تیم داماش را پس از خرید به مشهد ببرند.

حتی شنیده شده است که آنها از عابدینی خواسته‌اند که پیش از نهایی شدن این انتقال، افشین پیروانی را به عنوان سرمربی برگزیند و رنگ پیراهن را هم به قرمز تغییر دهد!

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads