کد خبر: 43817 - تاریخ: چهارشنبه، 29 ژانویه 2014 - 11:09

آسمان گیلان از روز جمعه برفی می شود

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: در اواخر روز جمعه با کاهش 12 تا 17 درجه ای دما شاهد بارش برف در اقصی نقاط استان خواهیم بود که این بارش ها تا روز یکشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خوبان، مازیارغلامی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه از امروز شاهد باد گرم در ارتفاعات استان هستیم انتظار آن می رود در اواخر روز جمعه با کاهش 12 تا 17 درجه ای دما شاهد بارش برف در اقصی نقاط استان باشیم .

وی ادامه داد: شرایط لازم برای بارش برف در استان مهیا شده است و نقشه های پیش بینی هواشناسی احتمال بارش برف را نشان می دهد .

وی متذکر شد: هوای گیلان در روز چهارشنبه ابری در بعضی نقاط با احتمال بارندگی، گاهی با کاهش ابر و در روز پنجشنبه ابری طی بعدازظهر و شب همراه با بارندگی و در ارتفاعات بارش باران و احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

غلامی تصریح کرد: بارش برف در گیلان احتمالا از اواخر روز جمعه آغاز و تا یکشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

بیشینه دمای استان در 24 ساعت گذشته مربوط به منجیل با دمای 21.6 درجه سلسیوس و کمینه دما مربوط به کیاشهر با دمای 3 درجه سلسیوس بوده است و کمینه دمای هوا در ایستگاه هواشناسی فرودگاهی رشت به ترتیب 11و 7.8 درجه سلسیوس ثبت شد.

برف

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads