کد خبر: 43758 - تاریخ: دوشنبه، 27 ژانویه 2014 - 18:42

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد:

مردم یک بار دیگر برای دریافت یارانه سال۹۳ ثبت نام کنند

عضو کمیسیون تلفیق از اتمام بررسی هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون خبر داد و گفت:‌ از سال آینده ملاک پرداخت یارانه به مردم ثبت نام جدید در سامانه هدفمندی یارانه‌ها خواهد بود.

به گزارش خوبان، هادی قوامی در گفت‌وگو با تسنیم درباره جلسه امروز کمیسیون تلفیق اظهار داشت: در جلسه عصر امروز بررسی هدفمندی یارانه‌ها به اتمام رسید و بنا شد از سال آینده ملاک پرداخت یارانه به مردم ثبت نام افراد متقاضی در سامانه هدفمندی یارانه ها باشد.

وی افزود: مجلس اختیار را به دولت داده تا کسانی که در سال 93 یارانه می گیرند از ابتدا در سامانه هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام کنند و این ثبت نام ملاک پرداخت یارانه به مردم خواهد شد.

این عضو کمیسیون تلفیق ادامه داد: با این روش حدود 2 الی 3 دهک از یارانه بگیران حذف خواهد شد و دولت می تواند با حذف این دهک‌ها یارانه افراد نیازمند را تقویت کند.

قوامی از اختصاص 2 هزار میلیارد تومان برای بیمه بیکاری در هدفمندی یارانه ها خبر داد و اظهار داشت: همچنین مصوب شد که دولت برای سال آینده کف درآمدی برای یارانه بگیران مشخص کند تا سرپرستان خانواری که فرضاً درآمد سالانه آنها 12 میلیون تومان است دیگر یارانه دریافت نکنند.

وی همچنین تاکید کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق افرادی که درآمد سالانه شان بالاتر از حداقل مصوب دولت باشد نمی توانند از سال آینده یارانه دریافت کنند و درصورت دریافت یارانه 3 برابر مبلغ پرداختی را باید برگردانند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده افزود: اگر همان عدد 38 هزار میلیارد تومان را برای درآمد هدفمندی سال 92 و 91 و 51 هزار و 900 میلیارد تومان را برای درآمد سال آینده لحاظ کنیم قیمت حامل های انرژی باید 36.5 درصد افزایش پیدا کند. من فکر می کنم دولت تمام درآمد 38 هزار میلیارد تومان را در سال گذشته محقق کرده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads