کد خبر: 43713 - تاریخ: دوشنبه، 27 ژانویه 2014 - 11:32

جمشیدی عنوان کرد:

درآمدهای عوارض عمومی در بودجه 93 شهرداری رشت شفاف نیست

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: درآمدهای عوارض عمومی یا درآمدهای پایدار شهرداری رشت در بودجه سال 93 شفاف نیست.

به گزارش خوبان: رضا جمشیدی چناری در بیست و نهمین جلسه شورای شهر رشت که عصر یکشنبه در عمارت شورا برگزار شد، افزود: شهرداری رشت بایدجمشیدی چناری به جای اتکا به درآمدهای ناشی ساخت‌ و ساز درآمد پایدار را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه 93 ارائه شده از سوی شهرداری رشت مسائلی به چشم می‌خورد، اظهار داشت: در این لایحه عوارض ساختمانی نسبت به سال 92 افزایش چشمگیری داشته که باید موانع آن رفع شود.

رئیس شورای شهر اسلامی کلان شهر رشت ادامه داد: شهردار رشت در لایحه بودجه سال 93 ممیزی املاک و عوارض نوسازی را مورد تأکید قرار داده است که در صورت اجرای آن نتایج مورد نظر در سال 94 حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این مبحث باید با روش‌ های قانونی مردم را به مشارکت در اجرای هرچه بهتر آن متقاعد کرد، گفت: در بخش هزینه کرد بودجه ارائه شده‌ باید پروژه‌ های اولویت دار مشخص شود.

جمشیدی چناری طرح ساماندهی روان‌ آب‌ های سطحی شهر رشت را از مهمترین برنامه‌ های شهرداری دانست و افزود: با مشخص شدن پیمانکار برای اجرای این طرح بزرگ تا پایان سال 93 معضل آب‌ گرفتگی معابر سطح شهر رفع خواهد شد.

وی درباره نهضت آسفالت در رشت اظهار داشت: تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرح مهمترین چالش شورای شهر است که در برآورد اولیه 30 تا 80 میلیارد تومان هزینه برای آن نیاز است.

رئیس شورای کلانشهر رشت ساماندهی ورودی شهر، تکمیل ساختمان شهرداری در میدان گیل و انجام زیباسازی در سال آینده را از برنامه ‌های اولویت دار شهرداری و شورای شهر عنوان کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads