کد خبر: 43523 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 ژانویه 2014 - 07:47

فرماندار رشت؛

پیگیر قضایای بانک ملت و دانشگاه پیام نور در خشکبیجار هستیم

عظمتی با اشاره به اینکه پنجمین شهردار شهرستان رشت در خشکبیجار معرفی شده است، خاطرنشان کرد: این جمع صمیمی برای حمایت از آقای اثنی عشری و شورای شهر خشکبیجار در اینجا جمع شده اند.

به گزارش خوبان: عظمتی فرماندار رشت در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید خشکبیجار، با بیان اینکه استفاده از آموزه‌های دینی و رفتار ائمه (ع) راهگشای راه ما است، اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل باید همواره خود را در محضر خدا ببینیم.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) با رهبری پیامبرگونه شان هدایت امت را در دست گرفتند گفت: امروز همه ما بر سر سفره امام (ره) و شهدا نشسته‌ایم.

فرماندار رشت ادامه داد: در طول این 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، چه جانفشانی ها که نشد و چه شهدایی که در طول این دوران، تقدیم اسلام و انقلاب شد. بنابراین ما در سفره ای نشسته ایم که قیمت آن خیلی بالاست و همه ما مسئولیت داریم چه من فرماندار که باید نوکر و خادم مردم باشم و وظیفه دارم به این مردم خدمت کنم و چه مسئولین دیگر.

وی خشکبیجار را یک شهر فانتزی و گردشگری توصیف کرد و یادآور شد: این شهر نیازمند عمران و آبادانی است و باید با توسعه مدیریت شهری مدیریت شود.DSC00115

عظمتی، عمران و آبادانی خشکبیجار را نیازمند برنامه‌ریزی، محاسبات جدید و منطقی، امکانات و تجهیزات روز دانست.

وی دنیای امروز را عصر ارتباطات، علم و فناوری دانست و متذکر شد: امروز شاهد پیشرفت های زیادی در کشور هستیم. تغییر رتبه ایران از 9 به 7 در زمینه علم نانو خود یک موفقیت عظیم است.

فرماندار رشت به داشتن انسجام و وحدت‌رویه در بین مسئولان تأکید کرد و گفت: دست خدا با جماعت است. نماز جمعه ما هم دلیلی بر جمع بودن ما می باشند. بنابراین همه مسئولین از شهردار و شورای شهر تا بقیه برای اعتلای شهر باید دست به دست هم دهیم.

وی مسئولیت را یک آزمایش و امتحان دانست و خاطرنشان کرد: این مسئولیت امروز به عهده شهرداری و شورای شهر گذاشته شده است.

عظمتی با اشاره به اینکه پنجمین شهردار شهرستان رشت در خشکبیجار معرفی شده است، خاطرنشان کرد: این جمع صمیمی برای حمایت از آقای اثنی عشری و شورای شهر خشکبیجار در اینجا جمع شده اند.

عظمتی با اشاره به گلایه های رئیس شورای شهر خشکبیجار گفت: مطالبات حق شورا است. در خصوص دانشگاه پیام نور نیز، این امتیازی بود که در اینجا ایجاد شد. یک زمین 10 هزار متر مربعی در اختیار دانشگاه قرار داده شد. طی صحبت با آقای رضایی رئیس دانشگاه پیام نور گیلان، ایشان هم بر ساخت دانشگاه پیام نور در این شهر تاکید داشت.

عظمتی در خصوص وجود بانک ملت در خشکبیجار نیز گفت: بانک ها اصولا در جایی تشکیل می شوند که گردش مالی بیشتر باشد و این سیاست گذاری کلی تنها مختص به خشکبیجار نیست ودر کل کشور اعمال می شود.

وی همچنین قول مساعد داد  تا در خصوص احداث دانشگاه پیام نور و بانک ملت در خشکبیجار موضوع را پیگیری نماید.

عظمتی در پایان گفت: برای آقای اثنی عشری در مسئولیت جدیدشان آرزوی موفقیت داریم و از شورای محترم می خواهیم در ادامه راه به ایشان کمک نمایند. باید از نظرات و پیشنهادات مردم استفاده شود و همه کمک کنیم تا این شهر هر روز آبادتر شود.

 اخبار مرتبط:

جلسه تودیع و معارفه شهردار خشکبیجار برگزار شد/ گزارش تصویری

مدیر کل امور شهرداری استانداری: هیچ اداره ای به اندازه شهرداری نمی تواند به مردم خدمت کند

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads