کد خبر: 43458 - تاریخ: چهارشنبه، 22 ژانویه 2014 - 22:24

صبح امروز و با حضور فرماندار رشت؛

جلسه تودیع و معارفه شهردار خشکبیجار برگزار شد/ گزارش تصویری

جلسه تودیع و معارفه شهردار خشکبیجار صبح امروز با حضور عظمتی فرماندار رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه تودیع و معارفه شهردار خشکبیجار صبح امروز با حضور عظمتی فرماندار رشت و مسئولین بخش خشکبیجار در سالن کتابخانه امیرالمومنین (ع) این شهر برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم اثنی عشری به عنوان شهردار جدید خشکبیجار معرفی و از زحمات میربلوک سرپرست شهرداری تقدیر شد.

در ابتدای این جلسه حمید صفری رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار با بیان این که چهار ماه واندی از عمر شورای شهر چهارم خشکبیجار می گذرد گفت: آخرین شهری که شهردار آن معرفی می شود خشکبیجار است. این موضوع نشان دهنده عدم توانایی عزیزان ما در شورای شهر نیست. بلکه به خاطر خواسته بحق مردم خشکبیجار است تا ما فردی را انتخاب کنیم که شایسته این مردم بوده و قبلاً نیز سابقه فعالیت در شهرداری را داشته باشد.

وی در خصوص نحوه انتخاب شهردار خشکبیجار گفت: برای انتخاب شهردار سوابق 24 شخص که همگی دارای تحصیلات عالیه بودند بررسی شد. اما شورای شهر دنبال شخصی بود که از خانواده شهرداری باشد که از این بین، سه نفر توانستند این شرایط را کسب کنند و در نهایت آقای ابراهیم اثنی عشری به اتفاق آرا اعضای شورای شهر، به عنوان شهردار برگزیده شد.

صفری مردم را کارفرمای شهرداری خواند و خاطرنشان کرد: شهرداری با پول مردم اداره می شود. خدمت به خلق عبادت است و خداوند این توفیق را به ما داده که به مردم خدمت کنیم.DSC00034

رئیس شورای شهر خشکبیجار با گلایه از برخی مسئولین استانی گفت: از زمانی که بخشداری خشکبیجار مستقل شد ما تنها یک هفته حلاوت این استقلال را چشیدیم.

وی با انتقاد از نبود اداراتی همچون ثبت اسناد و ثبت احوال ، تامین اجتماعی و دانشگاه پیام نور در خشکبیجار اظهار داشت: آخرین بار بانک ملت را با ترفند بسیار بدی از اینجا بردند. برخی از مسئولین استان به سه نماینده ما در مجلس شورای اسلامی اطلاعات غلط دادند. ما به دنبال بانک مسکن بودیم، بانک ملت ما را بردند.

صفری با اشاره به مشکلات موجود در راه ساخت دانشگاه پیام نور خشکبیجار گفت: حجت الاسلام مودب پور در این زمینه زحمات فراوان کشیدند و خون دل خوردند. اما متاسفانه برخی می گویند ایشان که خشکبیجاری نیستند. برای ساخت زمین پیام نور 10 هزار متر مربع زمین اختصاص داده شد که هم اکنون ارزش ریالی این زمین چندین میلیارد تومان است. وقتی زمین اهدا شده باید دانشگاه در آن ساخته شود.

وی ادامه داد: ده سال است که می گوییم جاده 9 کیلومتری خشکبیجار به امین آباد باید اصلاح شود. اگر سالی یک کیلومتر از آن درست می شد این پروژه تمام شده بود. همچنین جاده خشکبیجاربه خمام که جاده ای بسیار پرحادثه است.

صفری در انتها گفت: نگاه به خشکبیجار نگاه کلانی نیست. کاری انجام شود که در شان مردم خشکبیجار باشد.

DSC00029

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام مودب پور امام جمعه خشکبیجار، مردم و مسئولین خشکبیجار را خوب توصیف کرد و گفت: مردم گاهی سکوت می کنند و بعضی از مسائل را بیان نمی کنند. اما در همین سکوت هم پیام هایی وجود دارد.

امام جمعه خشکبیجارضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، گفت: پیامبر اکرم (ص) با سلاح اخلاق با مردم برخورد می نمودند. آن هم در برابر مردم وحشی و بی اخلاق.

حجت الاسلام مودب پور با یادآوری ایثار و استقامت مردم در طول دوران انقلاب، بیان کرد: مردم ما شایسته خدمت می باشند و نه مستحق خدمت. اگر در انجام این رسالت کوتاهی نماییم پیش خداوند مسئولیم.

DSC00046

امام جمعه خشکبیجار ادامه داد: بنده به عنوان یک طلبه و روحانی و نه به عنوان یک امام جمعه این را می گویم که یک روحانی وظیفه دارد در خدمت مردم باشد چه مسئولیت داشته باشد و چه نداشته باشد. خداوند رحمت کند امام راحل عظیم الشان ما را که فرمود مردم ولی نعمت ما هستند. اگر این سخن را مسئولین ما آویزه گوش خود کنند، دیگر بابک زنجانی و شهرام جزایری نخواهیم داشت، اختلاس در بیمه ، رشوه و رانت و فتنه 88 و توطئه های دیگر را نخواهیم داشت.

حجت الاسلام مودب پور در پایان ضمن خوشامد گویی به شهردار جدید، برای وی در انجام وظایف شان آرزوی توفیق نمود.DSC00040

اثنی عشری شهردار جدید خشکبیجار در این جلسه با اعلام این که سابقه 30 سال کار اجرایی دارد گفت: دانش آموخته رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی هستم. بیست و پنج سال از ایام خدمتم را در شهرداری بوده ام. بین سال های 82 تا 88 شهردار بندر کیاشهر بودم.

وی تصریح کرد: اکنون که این فرصت به بنده داده شده، با همکاری و همدلی شما مردم خوب این آمادگی را دارم که در توسعه و عمران شهری، تلاش خود را به کار گیرم و شهری را آبادتر از پیش تحویل شما عزیزان دهم.

اثنی عشری از خبرنگاران خواست تا با حضور در بین مردم ، مشکلات ایشان را به اطلاع شهردار و شورای برسانند.

وی در پایان گفت: ما این توان را داریم که برنامه ها و خواسته های مردم را مهندسی کنیم و شهر را بیش از پیش آباد نماییم.

در پایان این مراسم، اعضای شورای شهر خشکبیجار با اهدای لوح تقدیر از زحمات میربلوک در طول دوران خدمت به عنوان سرپرست شهرداری خشکبیجار تقدیر نمودند.

در ادامه نیز، حکم استاندار گیلان برای شهردار جدید خشکبیجار قرائت شد.

SAM_1206

DSC00001 DSC00007 DSC00011 DSC00014 DSC00026 DSC00049 DSC00057 DSC00068 DSC00075 DSC00088 DSC00092 DSC00102 DSC00103 DSC00132 SAM_1169

 اخبار مرتبط: 

هیچ اداره ای به اندازه شهرداری نمی تواند به مردم خدمت کند

فرماندار رشت: پیگیر قضایای بانک ملت و دانشگاه پیام نور در خشکبیجار هستیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads