کد خبر: 43438 - تاریخ: چهارشنبه، 22 ژانویه 2014 - 20:42

در جلسه شورای ترافیک بخش خمام؛

بخشدار خمام: نیاز به یک مهندسی مجدد ترافیکی در شهر خمام داریم

جلسه شورای ترافیک بخش خمام صبح امروز در سالن کنفرانس بخشداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه شورای ترافیک بخش خمام صبح امروز در سالن کنفرانس بخشداری خمام برگزار شد.

در این نشست که با حضور رحیمی معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت و سرهنگ شهیدی فرمانده راهور شهرستان رشت برگزار شد، استقامتی بخشدار خمام با اشاره به افزایش جمعیت در  بخش خمام طی سال های اخیر گفت: جمعیت شهری خمام طبق سرشماری سال 1390،  بالغ بر 17 هزار و 106 نفر می باشد و جمعیت شهری  شهر خمام از خیلی از شهرهای استان گیلان همچون شفت، املش، رضوانشهر، سیاهکل و حتی رودبار بیشتر است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر افزایش تولید خودرو و وجود بافت سنتی خمام، باعث ایجاد ترافیک در این شهر می شود و این نیازمند یک مهندسی مجدد ترافیکی در شهر خمام احساس می شود.

اسقامتی ساخت کمربندی شهر خمام را یکی از مهم ترین مباحث ده سال اخیر این شهر دانست و افزود: گسترش شهرک سازی، ساخت مسکن مهر و ایجاد جایگاه CNG و  احداث نمایندگی ایران خودرو از دیگر عوامل نمایان شدن بحث ترافیک در شهر خمام است.

بخشدار خمام تصریح کرد: پس از طراحی پروژه تقاطع غیر هم سطح و عدم پیش بینی دور برگردان از زیر پل برای ورودی به کمربندی، مشکلاتی برای ورود به شهر مخصوصاً برای اهالی ضلع جنوبی کمربندی یعنی اهالی خیابان فردوسی خمام که جمعیتی بالغ بر 70 خانوار می باشند ایجاد شد.

در جلسه شورای ترافیک تصمیم بر این شد که این کمربندی در قسمت بریدگی بسته شود که این موضوع اعتراضات شدید اهالی خیابان فردوسی را در بر داشت.

استقامتی افزود: در آذر ماه سال 1391، پس از بازدید میدانی و یک دوره بسته شدن این خیابان، تصمیم گرفته شد که رمپ ورودی و خروجی جایگاه CNG  توسط شهرداری شن ریزی شود.

بخشدار خمام آمار فوت شدگان در این جاده از سال 1391 تا به امروز را سه نفر اعلام کرد و اظهار داشت: 64 نفر مجروح و 66 مورد خسارت به خودرو نیز در این مدت وجود داشته و این آمار بزرگ فقط از حد فاصل تقاطع غیرهم سطح تا میدان ولیعصر می باشد.

 

DSC09941 DSC09948 DSC09949 DSC09954 DSC09958 DSC09962 DSC09972 DSC09981

DSC09976 DSC09984 DSC09992

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads