کد خبر: 43402 - تاریخ: چهارشنبه، 22 ژانویه 2014 - 11:38

عضو شورای شهر رشت خبر داد:

هزار و ۸۵۰ مورد غلط املایی در لایحه بودجه ۹۳ شهرداری وجود دارد!

مجید رجبی با اشاره به وجود یک هزار و 850 مورد غلط املایی در لایحه بودجه93 اظهارکرد: بودجه ای که این همه غلط املایی دارد جای تامل و نگرانی دارد.

به گزارش خوبان: مجید رجبی در جلسه شورای شهر با حضور شهردار و معاونین و مدیران شهرداری جهت تقدیم بودجه ۹۳ شهرداری به شورا، به تحلیل لایحه بودجه  آن پرداخت و با اشاره به وجود یک هزار و ۸۵۰ مورد غلط املایی در بودجه نوشته شده اظهار کرد: بودجه ای که این همه غلط املایی دارد جای تامل و نگرانی دارد.

عضو شورای شهر  تصریح کرد: اگر قرار است بودجه ای بررسی شود باید دقیق و قاطع باشد.

وی با اشاره به کسری ۳۵ درصدی بودجه افزود: اگر این ۳۵ درصد از از ۵۴ درصدی که از کل بودجه سال آینده به بخش عمرانی اختصاص یافته کم کنیم باید گفت بودجه عمرانی ما در سال ۹۳ درحقیقت ۱۹ درصد است.

رجبی  با اشاره به ماده ۴ بند۱۱ آئین نامه داخلی شورا مصوب سال ۸۴ افزود: باید حداقل برای روسای کمیسیونهای شورا ،محل مخصوصی در نظر گرفته شود این در شان مردم نیست که در راهروها ی، شورا منتظر ما بمانند.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه برای جمع آوری آبهای سطی ۱۰ پروژه و ۱۰ پیمانکار تعیین شد افزود: اسم های این افراد بسیار آشنا است و هیچ استعلامی در خصوص آنها  انجام نشده است که باید در این خصوص شهردار پاسخگو باشند.

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads