کد خبر: 43319 - تاریخ: دوشنبه، 20 ژانویه 2014 - 17:52

با پایان یافتن امتحانات دانش آموزان؛

کانون شهید حق شناس خمام دوره آموزشی رباتیک برگزار می کند

با توجّه به پایان یافتن آزمونهای نوبت پاییز و آغاز نوبت زمستان در مدارس خمام ، کانون شهید حق شناس و کانون عفاف در نظر دارند یک دوره از کلاسهای رباتیک را در محل این کانون برگزار نمایند .

به گزارش خوبان: رئوفی مدیر کانون شهید حق شناس در این رابطه عنوان کرد: کانون شهید حق شناس در بخش پسران و کانون عفاف در بخش دختران سعی دارند ، با ارتقای سطح فعّالیت انجمن ها ی علمی و پژوهشی این کانونها گامهای بلندی را به سوی کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بردارند . ایجاد دوره های مختلف رباتیک با هدف شناخت و جهت دهی به توانایی های بالقوه دانش آموزان صورت می گیرد که این خود اهداف انجمنهای علمی و پژوهشی کانونها ی فرهنگی و تربیتی را در بر دارد.

رباتیک

رئوفی همچنین یادآور شد: در سالهای گذشته درخشش دبیرستان مهرک فرجی در بخش رباتیک و نجوم دختران ، مایه ی مباهات و افتخار آموزش و پرورش منطقه خمام بوده است و این مسئله خود دلیل آشکاری بر توانایی های دانش آموزان این منطقه می باشد . با توجه به اینکه در حال حاضر دبیرستان مهرک فرجی با تشکیل چند تیم برای شرکت در رشته های مختلف مسابقات نادکاپ ( مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی کشور ) آماده می شود با این حال در حوزه پسران تیمی برای شرکت در این مسابقات در اختیار نداریم . بنابراین کانون شهید حق شناس در تلاش است ، طی سالهای آتی در حوزه پسران نیز ، تیمی توانمند برای شرکت در مسابقات کشوری آماده سازد.

لازم به ذکر است، استعداد یابی در دوره ی دوم ابتدایی ، ساخت انواع رباتها در دوره ی اوّل متوسطه ، و برنامه نویسی در دوره ی دوم متوسطه ، از جمله مهمترین اهداف این دوره از کلاسها ی رباتیک در کانون شهید حق شناس اعلام شده است .

گفتنی است؛ دانش آموزان علاقمند می توانند در روزهاي زوج جهت ثبت نام پسران به دفتر کانون شهيد حق شناس مراجعه نمايند و یا از طریق تماس با شماره تلفن 4222180 اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند . همچنين متقاضیان ثبت نام در کلاسهای دختران نیز می توانند در روزهای فرد علاوه بر مراجعه به دفتر کانون عفاف با تماس به شماره تلفن 4221312 نسبت به ثبت نام ، اقدام نمایند .

مهلت ثبت نام ترم زمستان از اوّل بهمن تا 17 بهمن ماه می باشد.

 

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش خمام

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads