کد خبر: 43030 - تاریخ: چهارشنبه، 15 ژانویه 2014 - 12:22

فحش های فرهنگی- ورزشی /16+

بازیکنان دو تیم از انجام مصاحبه منع شده اند، خبرنگاران از حضور در تمرین های قبل از بازی دو تیم محروم شده اند، اما سایت دو باشگاه از خجالت همدیگر طوری درآمده اند که انتشار بیانیه هایشان، اخلاق و ادب را به چالش کشیده است.

به گزارش خوبان به نقل از مجله مهر: عبارت های سخیف و توپخانه ای که به کار افتاده. این، حال و روز سایت های رسمی باشگاه های سرخابی در آستانه شهرآورد جمعه این هفته n00186897-bاست.آن هم در شرایطی که مدیران هردو باشگاه، بازیکنانشان را از گفتگو با رسانه ها منع کرده اند و حتی باشگاه پرسپولیس، خاطیان از این دستور را به جریمه 100 میلیون تومانی تهدید کرده است. خارج از زمین تمرین و روی سایت اینترنتی رسمی هردو باشگاه اما خبرهای دیگری است. باشگاه هایی که با عنوان «فرهنگی- ورزشی» فعالیت می کنند، اما توپخانه های رسانه ای شان را چنان بر علیه هم به کارانداخته اند که انگار موظف به فحاشی به یکدیگر شده اند.

همه چیز از باخت پرسپولیس به فولاد شروع شد و سرخپوشان که بازی پیش از شهرآورد را باخته بودند و فاصله شان با حریف آبی پوش به 4 امتیاز رسیده بود، شروع به اعتراض به داوری کردند. اتفاقی که البته در این فصل تقریبا عادی شده است. رقیب سنتی اما که نمی خواست بازنده جنگ روانی پیش از بازی بزرگ  باشد، مطلبی را روی سایت رسمی باشگاه منتشر کرد که دست کمی از یک بیانیه تند و تیز نداشت. اتفاقی که با جواب تیم مقابل ادامه پیدا رد و با انتشار بیانیه دوم و دوباره پاسخگویی حریف، توفانی از سخیف ترین جمله های سرخابی ها علیه همدیگر، به راه افتاد.

مروری بر جمله های منتشر شده در این 4 بیانیه، نشان می دهد که دوباشگاه پرطرفدار پایتخت، چطور جنگ روانی پیش از بازی بزرگ شان را به میدان ردوبدل کردن سخیف ترین توهین ها تبدیل کرده اند.

«مجله مهر» پیشاپیش از مخاطبان خود بابت بازنشر این جمله ها و عبارات پوزش می خواهد:

 

بیانیه اول استقلال

  • دیروز دوباره باشگاه پرسپولیس زمین و زمان را به هم دوخت، طبق رسم دیرینه‌اش و طبق همه سنوات گذشته به محض شکست، داور را مقصر دانست و پیش از دربی سعی کرد همه چیز را تحت‌تاثیر قرار بدهد تا شاید جو سنگین روی داور، دربی را به سود آنها رقم بزند! این حرف‌ها نشان از عدم اعتماد به نفس دارد و فشار برای بیرون گود و عوض کردن نتایج در جایی خارج از زمین چمن!

 

  • جالب اینجاست که طبق آ‌مار بیشترین استفاده از اشتباهات داور برای پرسپولیس بوده و در این زمینه رکورددار اشتباهات داوری به سود خودشان هستند و در صدر جدول سود بردن از اشتباهات داور هستند!

 

  • این داور غش کرده بود، آن داور را گفته بودیم برای ما نگذارند! آن یکی… بس کنید، فوتبال راه خودش را می رود و این فشارها اما فوتبالی نیست و برای عوض کردن نتیجه آنهم به زور است، با جو سازی و اتهام زدن به این و آن”

بیانیه اول پرسپولیس

  • آیا دوست دارید CD اشتباهات داوری به نفع استقلال در فصل گذشته و فصل جاری منتشر شود تا بار دیگر همگان بدانند که با چه فضاحتی این قهرمانی را کسب کرده اید؟

 

  •  در دربی رفت فصل گذشته(دربی 75) نیز در شرایطی از شکست فرار کردید که پیراهن محسن بنگر در محوطه جریمه توسط بازیکن استقلال تیکه و پاره شد

 

  • متاسفانه تیمی که در سال های اخیر نه به گواه ما بلکه به گواه اظهار نظر کارشناسان داوری و اتفاق نظر رسانه ها در سایه اشتباهات داوری حق سایر تیم ها را تضییع کرده و با دست های پشت پرده ای که خودشان همیشه به آنها آویزان هستند…

 

  • دست پیش را گرفته و پرسپولیس، تیمی که در سال های اخیر مورد ظلم و اجحاف قرار گرفته را متهم به بهره برداری و منفعت از اشتباهات داوری می کنند

 

  • متاسفیم که مجبور به واکنش شدیم … ماه نیز پشت ابرها نمانده و دم خروس بدجوری بیرون افتاده .

IMG14030019

بیانیه دوم استقلال

  • دچار شدن به دوستي خاله‌خرسه دوستان نادان که بدترين دشمنانند. درب و داغان شدن، ناکارآمد شدن و بساط خنده‌ همگاني بر سر هر بازاري شدن.

 

  • به جاي پاک کردن گندي که بالا آورده‌اند و بويش بلند شده، مشغول شده‌اند به لجن‌پراکني، به «تعفن‌زايي» در عوض تعفن‌زدايي.

 

  • ديگي که براي شما – به واسطه بي‌عرضگي و نالايقي‌تان- نمي‌جوشد، چرا بايد سر سگ را در آن به جوش انداخت. اين چه مرامي است؟ اين چه معرفت بي‌معرفتانه‌اي است؟

 

  • گيريم که توانستيد ثابت کنيد، همه کار بد کرده‌اند،‌ اين چه ربطي دارد به «قبح بدکاره‌گي» که مي‌خواهيد قباحتش را بريزيد.

 

  • کشاکشي را آغاز کرده‌اند که‌ بايد همه را متهم کرد، در اين وارونه‌کاري، گور پدر فوتبال، گور پدر اخلاق، گور پدر علائق مردم، گور پدر باورها و اعتقادات شريف و لطيف هواداران.

 

  • امروز به این شکل و از باب تذکر، در همین حد اشاره‌ای داریم. خدا کند، نیازی به برداشتن ماسک‌های شطرنجی نیفتد.

بیانیه دوم پرسپولیس

  • باشگاه استقلال در بیانیه امروز از واژه هایی مثل «فحشا» ، «بدکاره گی» ، «پرسپولیسی های تازه پا» ، «دوستان نادان» ، «بساط خنده همگان» ،  «گندی که بالا آورده اند و بویش بلند شده» ، «لجن پراکنی» ، «تعفن زایی» ، «اشاعه فحش فاحش و فحشا» ، «میرغضب» ، «بی عرضگی و نالایقی تان» ، «سر سگ به دیگ انداختن» ، «قبح بدکاره‌گی و بدکارگان» ، «گور پدر فوتبال» ، «گور پدر اخلاق» ، «گور پدر علائق مردم» ، «گور پدر باورها و اعتقادات شریف و لطیف هواداران» و… استفاده کرده و مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس را خطاب قرار داده است. واژه هایی مملو از توهین و بی ادبی در بیانیه ای که سعی کرده اخلاقیات را به رخ باشگاه پرسپولیس و جامعه فوتبال بکشد.

 

  • باشگاه استقلال علاوه بر فرافکنی درباره اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس با اتهام زدن به سعید مظفری زاده داور احتمالی دربی به نوعی او را پرسپولیسی تلقی کرده و سعی در تغییر داور دربی و یا تحت فشار قرار دادن مظفری زاده کرده است و حالا نیز با پناه بردن به واژه های سخیف و زشت، توهین آمیز و دور از شأن دم از اخلاقیات می زند.

 

  • باشگاه پرسپولیس CD اشتباهات داوری فراوان در فصل گذشته که منجر به قهرمانی استقلال شد را آماده کرده و این آمادگی را دارد که این CD را  منتشر کند تا بار دیگر ثابت شود که تیم استقلال در فصل گذشته و فصل جاری تا چه اندازه از اشتباهات داوری منتفع شده و تا چه اندازه ضرر کرده است و مشخص شود کدام تیم رکورد بهره بردن از اشتباهات داوری را در دو فصل اخیر زده است.

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads