کد خبر: 42949 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 ژانویه 2014 - 12:30

طبق اخبار شنیده شده از شفت؛

چشم همه ما روشن! آقا نیامده باند بازی را شروع کرده است

شنیده ها حاکی است فردی در حال سهم خواهی از نماینده آینده دولت دکتر حسن روحانی در شفت است. اما حق مردم است که مسئولین با کفایت بر آنها گماشته شود نه اینکه فرد یا افرادی که هیچ سابقه خوبی در بین مردم ندارند فقط بخاطر ارتباطات منصوب شوند.

به گزارش خوبان به نقل از صبح شفت، شنیده ها حاکی است فردی در حال سهم خواهی از نماینده آینده دولت دکتر حسن روحانی در شفت است.

قضیه از این قرار است که:

یکی از اعضای ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان شفت در حال رایزنی برای گرفتن یکی از پست های کلیدی شهرستان برای فرزندش می باشد.

وی همچنین سعی دارد با مطرح کردن خود به عنواین مختلف، به پاس رای مردم به دکتر روحانی از مسئولین سهم خواهی کند.

این عضو فعال ستاد روحانی شخصی را بعنوان نماینده آینده دولت در شفت معرفی کرده است و سعی دارد فرزند خود را نیز بعنوان معاون منصوب نماید. از طرفی شنیده ها از موفق شدن این فرد در تصمیماتش حکایت میکند.

نفس این کار که یکی به پست و جایگاهی برسد هیچ بد نیست ولی سهم خواهی آن هم از نوع باند و رابطه بازی بسیار نابخشودنی و نادرست است.

صبح شفت ضمن هشدار، یادآور می شود: حق مردم است که مسئولین با کفایت داشته باشند، نه اینکه فرد یا افرادی که هیچ سابقه خوبی در بین مردم ندارند فقط بخاطر ارتباطات منصوب شوند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads