کد خبر: 42941 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 ژانویه 2014 - 11:58

برای دومین بار؛

توپ طلای فیفا به رونالدو رسید

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید برای دومین بار موفق شد عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند. این افتخار در حالی نصیب رونالدو شد که این بازیکن با وجود خوب بودن در سالهای گذشته به خاطر درخشش لیونل مسی نتوانسته بود این عنوان را به خود اختصاص بدهد.

به گزارش خوبان، رونالدو 28 ساله شامگاه دوشنبه در مراسم توپ طلا 2013 که در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد بالاتر از فرانک ریبری و لیونل مسی دو رقیب خود به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا دست یافت و توپ طلای 2013 را از آن خود کرد.

رونالدو پیش از این در سال 2008 نیز عنوان توپ طلا را کسب کرده بود. این نخستین بار از سال 2008 تا به حال است که لیونل مسی نتوانست توپ طلا را از آن خود کند.

رونالدو

  بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال رئال مادرید در حالی جایزه ویژه خود را در حضور پله دریافت کرد که دقایقی اشک ریخت و نتوانست خودش را کنترل کند. او توپ طلا را در شرایطی دریافت کرد که پسرش را هم با خود به جایگاه ویژه برده بود و چند بار او را بوسید.

رونالدو در حالی که نمی توانست احساسات خود را کنترل کند و اشک می ریخت گفت: ابتدا باید از همه تیمی هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون آنها این عنوان را نمی توانستم کسب کنم. از دوستانم، پسرم و خانواده ام تشکر می کنم. لحظه بسیار سختی است و باید بگویم که نمی توانم صحبت کنم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads