کد خبر: 42859 - تاریخ: یکشنبه، 12 ژانویه 2014 - 19:08

مشاور ارشد رئیس‌جمهور بار دیگر به مجلس توهین کرد

اکبر ترکان طی گفت و گویی با روزنامه آرمان امروز گفت: كساني كه عقلانيت و تدبير را قبول ندارد مسلم است كه مقابل دولت يازدهم خواهند ايستاد!

به گزارش خوبان، مشاور ارشد رئيس‌جمهور دولت یازدهم در واکنش به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای دولت گفت: «سوال‌هاي نمایندگان برنامه‌ريزي شده است ترکانو نمايندگان مجلس نهم يك ماهيت سياسي مشخص و معلومي دارند.»

اکبر ترکان طی گفت و گویی با روزنامه آرمان امروز در ادامه با اشاره به رویکرد نظارتی مجلس شورای و همچنین سوالات نمایندگان از برخی وزرای دولت، عنوان کرد: كساني كه عقلانيت و تدبير را قبول ندارد مسلم است كه مقابل دولت يازدهم خواهند ايستاد!

وی در ادامه این مصاحبه با بیان اینکه بسياري از نمايندگان مجلس طرفدار فكر و جناح آقاي روحاني نبودند، می گوید: مردمي كه به اين نمايندگان راي دادند به رفتار، افكار و عملكرد آنها به دقت نگاه كنند اگر رفتار آنها را نمي‌پسندند براي مجلس آينده فكري كنند.

مشاور ارشد رئيس‌جمهور با بیان اینکه “ما بايد این دو سال مجلس را تحمل كنيم”، اظهار داشته است: ما از مردم استدعا مي‌كنيم كه فعاليت آنها را به خوبي رصد كنند و اگر ديدند كه اين رفتار درست و منطقي نيست در انتخابات مجلس آينده تجديدنظر كنند.

ترکان در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید می کند: در اين دوره دو ساله تا انتها شاهد برخورد مجلس و دولت خواهيم بود!

اظهارات مشاور ارشد رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس در حالی است که وی چندی پیش نیز آنها را تهدید کرده بود. وی طی يادداشتي که در روزنامه شرق منتشر شد، در ظاهر خطاب به مردم ولي در اصل خطاب به نمايندگان با ادبيات تهديد كننده اعلام مي‌كند كه در صورت نزديك نبودن نظرات نمايندگان به آقاي روحاني، دور بعد مردم به آنها رأي نخواهند داد.

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads