کد خبر: 42825 - تاریخ: یکشنبه، 12 ژانویه 2014 - 11:47

سوخت سال ۹۳ چقدر گران می‌شود؟

عضو کمیسیون تلفیق از اتمام بررسی ردیف‌های درآمدی بودجه ۹۳ تا پایان هفته در این کمیسیون خبر داد و گفت: پیشنهاد دولت برای قیمت حامل‌های انرژی در تبصره هدفمندی یارانه‌ها قطعاً کمتر از ۳۸ درصد نخواهد بود.

به گزارش خوبان،علی محمد احمدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ادامه بررسی ردیف‌های درآمدی بودجه ۹۳ در جلسه صبح امروز (یکشنبه ۲۲ دی)کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی در سال آینده برای سال اول واگذاری معادل شرکت‌های دولتی مالیات بپردازند اما از سال‌های بعد مالیات‌شان مانند شرکت‌های خصوصی محاسبه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق اعلام دولت تبصره هدفمندی یارانه‌ها تا پایان هفته به مجلس می‌رسد، تصریح کرد: از آنجایی که یکی از ردیف‌های درآمدی بودجه مربوط به هدفمندی یارانه‌هاست با رسیدن این تبصره کمیسیون تلفیق رسیدگی درآمدهای هدفمندی را در دستور کار قرار خواهد داد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن تاکید بر عدم تحقق درآمدهای دولت افزود:‌ حتی اگر یک دهک یارانه بگیران از سال آینده حذف شوند بازهم دولت در تحقق درآمدهایش از محل هدفمندی یارانه‌ها مشکل خواهد داشت.

احمدی با تاکید بر ضرورت افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده گفت: قطعاً پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۳ کمتر از سقف قانون بودجه سال ۹۲ (۳۸ درصد) نخواهد بود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads