کد خبر: 42803 - تاریخ: شنبه، 11 ژانویه 2014 - 19:13

استاندار گيلان:

همه ما در برابر قضاوت افکارعمومي کارنامه مشترکي خواهيم داشت

استاندار گیلان، قضاوت مشترک مردم از عملکرد مسئولان و نمايندگان را، يکي از دلايل داشتن روابط خوب بين نمايندگان قوه مجريه و مقننه دانست و گفت: همه ما در برابر قضاوت افکارعمومي کارنامه مشترکي خواهيم داشت.

به گزارش خوبان، دکتر محمدعلي نجفي در نشست مجمع نمايندگان گيلان با اشاره به ضرورت تقويت همدلي ها براي خدمت هرچه بيشتر به مردم گفت: جامعه از عملکرد مسئولان نگاه کلي و يکپارچه دارد و همه ما در برابر قضاوت افکارعمومي کارنامه مشترکي خواهيم داشت .

نجفي قضاوت مشترک مردم از عملکرد مسئولان و نمايندگان را، يکي از دلايل داشتن روابط خوب بين نمايندگان قوه مجريه و مقننه دانست و گفت: هرکجا از اين روابط حسنه براي حل مشکلات مردم بهره برديم به نتيجه خوب و راضي کننده اي دست يافتيم که منشا آثار و خدمات ارزنده براي جامعه شده است .

وي با بيان اينکه جامعه نيازمند شادابي و نشاط اجتماعي و آرامش نسبي است گفت: خوشحالم از اينکه در راستاي رسيدن به اين هدف والا بين نمايندگان و مسئولان همياري، همراهي و همدلي وجود دارد .

استاندار گيلان با بيان اينکه مشکلات مردم فراوان است گفت: بايد همه انديشه و توان خود را صرف ايجاد خدمات ماندگار به مردم کنيم و به حاشيه ها و حاشيه سازان توجه اي نکنيم .

دکتر محمد علي نجفي افزود: متأسفانه عده اي تمام توان خود را صرف حاشيه سازي هاي مختلف کرده اند درحاليکه اگر بخواهند از همين انرژي براي خدمت به مردم و تقويت همدلي ها بهره ببرند بسياري از مشکلات حل مي شود .

27959

استاندار گيلان در ادامه سخنان خود با اشاره به تأکيدات رئيس جمهور در نخستين نشست استانداران دولت تدبير و اميد مبني بر اينکه حضور استانداران در استان ها نبايد به گونه اي باشد که هيچ جناحي احساس شکست کند گفت: بنده از ابتداي ورودم به گيلان گفته ام که کميته انتصابات به معناي خاصش ندارم و در اداره امور استان به دنبال استفاده از نيروهاي معتدل شايسته و کاردان بوده‏ام .

محمد علي نجفي افزود: من در انتخاب همکاران خود تلاش کرده ام که از همه انديشه هايي که تفکر اعتدالي و سياست هاي دولت تدبير و اميد را چارچوب فعاليت هاي خود فرار دهند استفاده کنم .

حسن تامینی رئيس مجمع نمايندگان گيلان نيز در اين نشست با قدرداني از تلاشهاي استاندار گيلان براي تقويت همدلي بين نمايندگان و مسئولان گفت: هرچه نشست هاي مشترک و همفکري ها براي خدمت به مردم بيشتر شود به طبع بهتر مي توان مسائل مختلف استان را حل و فصل کرد .

رئيس مجمع نمايندگان گيلان ادامه داد: باتوجه به حضور 5 نماينده گيلان در کميسيون تلفيق بودجه توانستيم گام هاي مؤثري در تثبيت موقعيت گيلان در بودجه سال 93 برداريم .

وي افزود: نمايندگان گيلان براي کمک به استاندار و حل مشکلات استان پاي کار هستند و از هيچ کوششي دريغ نمي کنند .

در اين نشست همچنين نمايندگان ديگر رشت و نمايندگان تالش، ماسال، رضوانشهر، لاهيجان، سياهکل، فومن، شفت، رودبار، بندرانزلي نيز در مورد مسائل مختلف استان مباحثي را مطرح کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads