کد خبر: 4257 - تاریخ: شنبه، 30 ژوئن 2012 - 20:01

ساعت کاری مدیران گیلانی تغییر کرد

استاندار گیلان با ابلاغ بخشنامه‌ای به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ساعت‌های کاری آنها را از روز شنبه 10 تیر جاری با یک ساعت تعجیل تعیین کرده است.

مهدی سعادتی در جمع مدیران استان، با صدور بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان تغییر ساعات کاری آنها با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

استاندار گیلان با ابلاغ بخشنامه‌ای به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ساعت‌های کاری آنها را از روز شنبه 10 تیر جاری با یک ساعت تعجیل تعیین کرده است.

 مهدی سعادتی در جمع مدیران استان، با صدور بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان  تغییر ساعات کاری آنها با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به پایان ساعت کار اداره‌ها تا تاریخ 30 تیر ماه جاری و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران تا پایان وقت اداری ساعت 14.30 دقیقه الزامی است.

مقام عالی دولت در گیلان، ابراز کرد: پس از پایان ساعات اداری تمام سیستم‌های سرمایشی و روشنایی غیرضروری خاموش شود و حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق در ساعات اداری صورت گیرد.

وی، افزود: تغییر ساعات اداره‌ها با توجه به الزام نهادینه شدن  اصلاح الگوی مصرف، استقرار بنیادین قانون هدفمندی یارانه‌ها، آغاز پیک فصلی مصرف انرژی و حمایت از مصرف کنندگان خانگی، صنایع و واحدهای تولیدی انجام شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads