کد خبر: 4232 - تاریخ: جمعه، 29 ژوئن 2012 - 21:43

قیمت مرغ در گیلان 5 هزار تومان تعیین شد

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: قیمت مرغ در گیلان طبق شورای نظارت و کنترل بازار هر کیلو حداکثر 5 هزار تومان تعیین شد که از 10 تیر جاری لازم‌الاجراست.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: قیمت مرغ در گیلان طبق شورای نظارت و کنترل بازار هر کیلو حداکثر 5 هزار تومان تعیین شد که از 10 تیر جاری لازم‌الاجراست.

به گزارش خوبان خبر به نقل از فارس ، مجید زیرک در جلسه توسعه بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تعیین قیمت مرغ در استان طبق مصوبه شورای نظارت و کنترل بازار خبر داد. وی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسانه صورت گرفته در جلسه اخیر این شورا که با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و دیگر نهادهای ذی‌ربط برگزار شد، قیمت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر هر کیلو 5 هزار تومان در نظر گرفته شده که از تاریخ دهم تیر جاری برای تمام واحدهای صنفی لازم‌الاجرا است. این مسئول ادامه داد: این تصمیم بر اساس قیمت کارشناسی مرغ زنده اعلام شده توسط جهاد کشاورزی استان و با محاسبه و لحاظ کردن سود عادلانه در حلقه‌های توزیع و احتساب قیمت سویا و دیگر نهاده‌ها اتخاذ شده است. وی گفت: طبق مصوبه مذکور، قیمت مرغ زنده هر کیلو 3 هزار و 550 تومان و نیز قیمت مرغ برای تحویل به درب مغازه 4 هزار و 750 تومان در نظر گرفته شده است. به گفته زیرک، از تاریخ 10 تیر جاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی از واحدهای تولیدی، کشتارگاه‌های مرغ و واحدهای صنفی برای نظارت بر اجرای این مصوبه به صورت مستمر بازدید به عمل می‌آورند. وی، خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم گیلانی می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه قیمت مرغ مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری اداره‌های صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان اعلام کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads