کد خبر: 42276 - تاریخ: جمعه، 3 ژانویه 2014 - 18:03

اتفاق تلخ برای گزارشگر سرشناس تلویزیون/ عکس

میانه های بازی پرسپولیس با نفت بود که دوربین تلویزیونی، روی اسکوربورد استادیوم زوم کرد تا خبر از یک اتفاق تلخ دهد.

به گزارش خوبان، بازی بدون گل پرسپولیس و نفت تهران، یک حاشیه ویژه و تلخ داشت. حاشیه ای که نه در داخل زمین، بلکه در بیرون آن رخ داد.

عصر امروز(جمعه) وقتی حدود یک ساعت از بازی پرسپولیس و نفت تهران می گذشت، به یکباره دوربین تلویزیونی، نمای بسته ای از اسکوربورد استادیوم آزادی را نمایش داد. اسکوربوردی که پیام تسلیت مدیریت و کارکنان استادیوم آزادی به «جواد خیابانی» را نشان می داد.

IMG17375332

ساعتی پیش از برگزاری مسابقه پرسپولیس با نفت تهران، جواد خیابانی که گزارشگر این بازی بود، در سوگ مادرش عزادار شد. اما او خود را به استادیوم آزادی رسانده بود و وقتی دوربین، روی اسکوربورد ورزشگاه، این پیام تسلیت را نمایش می داد،خیابانی با صدایی بغض آلود گفت:«قرار نبود این موضوع اعلام شود. مادر من دقایقی پیش از بازی درگذشت . اما من وظیفه خودم می دانستم که بیایم و این مسابقه را گزارش کنم.»

IMG17375491

این البته اولین بار نیست که مجریان و گزارشگران ورزشی تلویزیون در حالی که که سوگوارند، خود را به اجرای برنامه می رسانند. اردیبهشت ماه سال 89 هم «مرتضی اسماعیلی» مجری برنامه زنده «ورزش از نگاه 5»، با وجود آن که مادرش را ساعتی پیش از آغاز برنامه از دست داده بود، روبه روی دوربین های تلویزیونی قرار گرفت و برنامه اش را اجرا کرد. اتفاقی که واکنش مهمان برنامه را هم به دنبال داشت.

«علی سعیدلو» که آن روزها رئیس سازمان تربیت بدنی بود و مهمان این برنامه، با انتشار نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما، از رفتار اسماعیلی تقدیر کرده بود.

منبع: مجله مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads