کد خبر: 42043 - تاریخ: دوشنبه، 30 دسامبر 2013 - 16:10

اعلام جرم دادستانی تهران علیه علی مطهری

دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی به دلیل اظهارات اخیرش اعلام جرم کرد.

به گزارش خوبان: ایرنا به نقل از یک منبع آگاه افزود: پرونده اعلام جرم دادستانی تهران علیه آقای مطهری به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است.

مطهری اخیرا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تخطئه حماسه ۹ دی پرداخته و گفته بود: تجمع ۹ دی تجمع بی‌موردی بود (!) زمانی که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردند باید از تجمع خودداری شود، تجمع کردن در نهم دی بی‌مورد بود. به ادعای وی «برخی از ولایت‌فقیه برداشت اشتباه دارند و گمان می‌کنند کسی نباید فکر خلاف رهبری داشته باشد در حالی که شخص مقام معظم رهبری فرمودند مرز التزام به ولایت‌فقیه احکام حکومتی است.»

این اولین موضع فریبکارانه و تحریف‌آمیز در عدم تبیین درست واقعیت است؛ چه اینکه رهبر معظم انقلاب روز ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ از اقدامات غیرقانونی از جمله اردوکشی خیابانی منع کردند اما سران فتنه به مدت ۸ ماه مشغول دعوت به آشوب و ناامنی بودند – که مطهری اتفاقا از این آشوبگری حمایت می‌کند! – در واقع پس از ۸ ماه قانون‌شکنی و زمینه‌سازی برای جولان گروهک‌های ضد اسلام و ضدانقلاب بود که مردم در ۹ دی ماه به خیابان آمدند و بساط حرمت‌شکنان عاشورا را جمع کردند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads