کد خبر: 41985 - تاریخ: یکشنبه، 29 دسامبر 2013 - 15:16

حدادعادل در جمع مردم رشت:

حاضر به معاوضه استقلال خود با رفاه آمریکایی نیستیم/ مردم ایران همان مردم اول انقلاب هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با بزرگداشت حماسه 9 دی ثابت کرد حاضر به معاوضه استقلال خود با رفاه آمریکایی نیست و همواره در صحنه حاضر است.

به گزارش خوبان، غلامعلی حدادعادل پیش از ظهر امروز در جمع مردم گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت به مناسبت سالروز گرامیداشت 8 و 9 دی با تسلیت اربعین حسینی و وفات پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار کرد: طرفداران سران فتنه صبح که نتیجه اعلام شد به خیابان‌ها ریختند و شیشه‌ها را شکستند و وسایل عمومی را آتش بزنید.

وی ادامه داد: عده‌ای از طرفداران آنها با ظرف بنزین جلوی اتوبوس‌های شرکت واحد ایستادند و ماشین‌ها را متوقف کردند و به مسافران گفتند همه پیاده شوند و مردم را پیاده و اتوبوس را آتش زدند.

نماینده مردم تهران گفت: در سال 88 با یک پدیده عجیبی مواجه بودیم و برخی از نامزدها که در تبلیغات انتخاباتی خود مرتب دم از قانون می‌زدند و نجات کشور را در عمل به قانون می‌دانستند و رقیب خود را به قانون‌شکنی متهم می‌کردند، مشاهده کردیم که از همان روز انتخابات قانون‌شکن شدند.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که وقتی صندوق‌های رأی شمارش نشده یکی از نامزدها بیاید و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی را دعوت کند، گفت: این در حالی رخ داد که هنوز 46 هزار صندوق در سراسر کشور باز نشده بود که به دنیا اعلام کردند با فاصله زیاد برنده شده‌اند.

حدادعادل با بیان اینکه کسانی بودند که خود را بسیجی می‌دانستند اما به بهانه سکوت وارد مردم شدند، یادآور شد: آنها در تهران با اسلحه رفتند مقر بسیج را تصاحب کنند تا مردم را بکشند.

وی اضافه کرد: کسانی که خود را پیرو امام (ره) می‌دانستند و همواره آه و ناله سر می‌دادند که می‌خواهیم از میراث امام راحل پاسداری کنیم، پس از انتخابات چهره نظام را با تهمت تقلب بدنام کردند.

* سران فتنه با تهمت تقلب نظام را زیر سئوال بردند

حدادعادل میراث بزرگ امام راحل را جمهوری اسلامی نامید و خاطرنشان کرد: آنها با تهمت تقلب نظام را بدنام کردند و از سال 41 و 42 در 15 خرداد همواره از آرمان فلسطین و غزه حمایت می‌کردند اما اینها کاری کردند که در روز قدس عده‌ای بی‌سر و پا در برخی از میدان‌های تهران تظاهر به روزه‌خواری کردند و شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند.

وی با اشاره به اینکه این آقایان در مقابل اقدام‌های طرفداران خود موضع‌گیری صریح نکردند، گفت: وقتی دیدند آرمان‌های امام (ره) اینگونه بر باد می‌رود و به عکس امام (ره) اهانت شد گفتند چرا صدا و سیما اینگونه حوادث را پخش کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه طرفداران این آقایان روی کلمه اسلامی «فرهنگستان» خط کشیده بودند، تصریح کرد: آنها خود را انقلابی می‌دانستند اما در 13 آبان بیانیه دادند و راجع به همه چیز حرف زدند اما درباره تسخیر لانه جاسوسی و حرکت دانشجویان پیرو خط امام که امام (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند یک کلمه حرف نزدند.

وی اضافه کرد: آخرین رفتار زشتی که مشاهده شد در روز عاشورا بود که مردم در حسینیه‌ها و مساجد و تکایا عزاداری می‌کردند و آنها خیمه‌های عزاداری را آتش زدند به طوری که مردم متوجه می‌شوند و عزاداری را تعطیل می‌کنند تا در مقابل عده‌ای که موتورسیکلت را آتش می‌زدند مقابله کنند.

حدادعادل با اشاره به اینکه مشخص شده بود که دعوا بر سر روش کشورداری و شعار آرا و تقلب نیست، اظهار کرد: دعوا بر سر اسلام بود و عده‌ای آمدند نسبت به ساحت مقدس امام حسین (ع) توهین کردند و مردم دیدند.

*سران فتنه پاسخی برای ادعای تقلب نداشتند

وی ادامه داد: رهبری نظام، آقایان را ملاقات خصوصی کردند و گفتند اگر اعتراض دارید بنده رسیدگی می‌کنم و نشستند و گفتند تقلب را مطرح کنید و بگویید کجا تقلب شده است و جلسه گذاشتند و صحبت کردند.

حدادعادل افزود: روز جمعه 22 خرداد 88 رهبری در نماز جمعه شرکت کردند و در آن اجتماع باشکوه و آرام سوابق و خدمات نامزدها را گفتند و فرمودند نظام اسلامی اهل تقلب نیست و به این اردوکشی و قشون‌کشی خیابانی خاتمه دهید.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: رهبری در نماز جمعه فرمودند «من به شما توصیه می‌کنم این اردوکشی خیابانی را متوقف کنید و ممکن است شما آغازکننده باشید اما وقتی آغاز شد کار از دست شما بیرون ‌رود و معلوم نیست به کجا بکشد و نمی‌توانید آن را کنترل کنید».

وی افزود: رهبری فرمودند قانون‌شکنی به دیکتاتوری منجر می‌شود و من از قانون تبعیت می‌کنم.

حدادعادل با بیان اینکه فردای آن روز دوباره آقایان تمرد کردند و به خیابان آمدند، گفت: حادثه‌ای که موجب خشم مردم و آتشفشان شد، اهانت به عاشورا بود.

* 9 دی آتشفشان خروشان ملت بود

نماینده مردم تهران در مجلس عزیز نگه‌داشتن حماسه 9 دی را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: 9 دی آتشفشان خودجوش مردمی از سراسر ایران بود و باید کاری کنیم که این حماسه فراموش نشود.

وی 9 دی را پیامی به دشمنان خارجی و مزدوارن داخلی دانست و تصریح کرد: آنها تصور می‌کردند که با آوردن جمعیتی در خیابان کار انقلاب تمام است اما مردم با عزمی راسخ و ایمان و آگاهی دشمن را برای همیشه از هر توطئه‌ای پشیمان و منصرف کردند.

حدادعادل خطاب به مردم رشت ابراز کرد: شما مردم عزیز و با ایمان و انقلابی با حضور خود در صحنه به دنیا اعلام کردید که دست از اسلام و قرآن و امام راحل و اطاعت از رهبری انقلاب برنمی‌داریم و پای انقلاب ایستاده‌ایم و از یادگار خون شهدا حمایت می‌کنیم.

وی افزود: شما مردم با حماسه 9 دی نشان دادید که امام حسین (ع) مظهر آرمان‌های اسلامی و انقلابی ملت است و ملت اجازه نمی‌دهد کسی به ساحت مقدس عزاداری سیدالشهدا (ع) اهانت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: امروز دنیای غرب باید بداند ایران اسلامی همان ایران و مردم نیز همان مردم اول انقلاب هستند.

وی حضور مردم در انتخابات 24 خرداد سال جاری را نشانه برباد رفتن تمام تبلیغات دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال تمام تبلیغات دشمنان که گفته بودند نظام در انتخابات تقلب کرده باطل شد و مردم به نظام اعتماد داشتند و می‌دانستند که رأی آنها طبق فرمایش مقام معظم رهبری محفوظ می‌ماند.

حدادعادل با بیان اینکه رهبری همواره نسبت به سلامت انتخابات تأکید می‌کردند، متذکر شد: هرگز در صحت انتخابات تردید نداشتند و رئیس جمهور با یک‌درصد آرا معادل 300 هزار رأی به ریاست جمهوری رسید و اگر قرار بود تقلب شود این امکان وجود داشت اما نظام از تمام آرای مردم پاسداری می‌کند و مردم با شرکت در انتخابات مشت محکم به دهان فتنه‌گران کوبیدند.

وی خاطرنشان کرد: همین مردم که همواره در تمام صحنه‌ها حضور داشتند اجازه نمی‌دهند کسانی بخواهند نغمه فتنه در کشور ساز کنند.

*ملت ایران حاضر به معاوضه استقلال خود با رفاه آمریکایی نیست

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: حضور مردم در صحنه‌ها پیامی به دشمنان است که اگر تیم مذاکره کننده هسته‌ای نرمش قهرمانانه در مذاکرات نشان می‌دهد دشمنان تصور نکنند ملت ایران حاضر است استقلال خود را با یک رفاه مادی و آمریکایی و فشارهای تهدید و ترغیب معاوضه کنند.

وی ادامه داد: مردم به پای نظام و استقلال ایستاده‌اند و رهبری نظام و مسئولان اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها مقدرات کشور ما را به دست گیرند.

وی ادامه داد: مردم می‌بینند آمریکا در دنیا چکار می‌کند فساد آمریکا و کشورهای استکباری رودخانه‌های خون در فلسطین و لبنان و سوریه و مصر، افغانستان و … راه انداختند.

حدادعادل با بیان اینکه به برکت انقلاب و رهبری، کشور ایران جزیره امن است یادآور شد: مردم قدر این نعمت را می‌دانند و با بزرگداشت آن پیام می‌دهند که ما ملت 22 بهمن و 9 دی هستیم و حاضر به معاوضه استقلال خود با رفاه آمریکایی نیستیم.

* فتنه‌گران نگذاشتند یک روز شیرینی این انتخابات در ذائقه مردم بماند

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه با درود به مردم گیلان و شهدا و علمای بزرگ این خطه به ویژه میرزا کوچک جنگلی گفت: میرزا کوچک موجب افتخار همه ایرانیان است.

وی افزود: امروز 8 دی ماه است و در سال 88 مردم گیلان یک روز زودتر از 9 دی با عزم و اراده و غیرت و ایمان اجتماع کردند و تجدید عهد و پیمان با اسلام و قرآن و رهبری کردید و امروز پس از چهار سال خاطره 8 دی سال 88 را عزیز و زنده نگه‌داشته‌اید.

حدادعادل 9 دی را لبریز شدن کاسه صبر مردمی دانست و که با حوصله و صبر و اطاعات از رهبری در فاصله 24 خرداد روز انتخابات تا عاشورای آن سال حوادثی را مشاهده کرده و تحمل کرده بودند.

وی افزود: 9 دی انفجار خشم ملت ایران و شکسته‌شدن بغض فروخورده در گلو بود که حوادثی را مشاهده کردند و واکنشی در برابر این حوادث بود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه حضور 85 درصدی مردم در انتخابات یک رویداد مهم بود، گفت: اما عده‌ای اجازه ندادند یک روز شیرینی این انتخابات در ذائقه مردم بماند و نغمه‌ای دیگر ساز کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط:

حضور باشکوه مردم رشت در تجمع بزرگ ۸دی+ گزارش تصویری

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads