کد خبر: 4196 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 ژوئن 2012 - 00:22

فرماندار شهرستان شفت پاسخگو باشد

در ابتدا تماسی با مرکز فرماندهی انتظامی شفت و سپس با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ گرفته شد که این عزیزان پیگیری‌ها را به همکاران خود در پاسگاه شالماء محول نمودند. با تماس خبرگزاری به پاسگاه شالماء ، ماموران در این پاسگاه عنوان نمودند که مردم باید به شماره ****۷۸۸ اطلاع داده تاما در صحنه حاضر شویم.

 

به گزارش خوبان خبر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی صبح شفت ، عصر امروز  در شهرک زیارتی ، سیاحتی امام زاده ابراهیم (ع) درگیری به علت اقدام غیراخلاقی یکی ازفروشندگان مابین  فروشنده ودو  خانم (مادر و دختر ) که برای خرید سوغاتی در اطراف حرم مطهر گشت می زدندرخ داد. درگیری اینگونه آغاز شد که  یکی از فروشنده گان به دختر جوان متلک می گوید. مادر برای دفاع از حریم خصوصی خود و دختر یک سیلی به پسر جوان زده و با ادامه درگیری لفظی ، پسر جوان از ناحیه کمر و صورت به مادر چندین ضربه می زند و مادر را نقش بر زمین می کند. با ادامه در گیری مردم به ویژه خبرنگار ما در صحنه حاضر می شوند و پیگیری‌های ما توسط کارگروه حوادث غیر مترقبه از مرکز خبرگزاری صبح شفت شروع می شود.

در ابتدا تماسی با مرکز فرماندهی انتظامی  شفت و سپس با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ گرفته شد که این عزیزان پیگیری‌ها را به همکاران خود در پاسگاه شالماء محول نمودند. با تماس خبرگزاری به پاسگاه شالماء ، ماموران  در این پاسگاه عنوان نمودند که مردم باید به شماره ****۷۸۸ اطلاع داده تاما در صحنه حاضر شویم. با توجه به اینکه بخشدار احمدسرگوراب در مصاحبه چندی قبل  خودبا  صبح شفت  عنوان نموده بود نیروی انتظامی در اول تیر ماه امسال در امام زاده ابراهیم (ع) مستقر خواهد شد ،مجددا در این راستا تماسی با بخشدار گرفته شد و موضوع را با وی در میان گذاشتیم اما در بین صحبت شاهد قطع تلفن همراه شدیم و با تلاش مکرر به نتیجه ای نرسیدیم. درادامه پیگیری‌ها برای حل این موضوع با فرماندار شفت  تماس گرفته شد اما وی پاسخگوی تلفن همراه خودنبود. به دنبال آن به وسیله پیامک،صبح شفت از ایشان دعوت به ارائه پاسخ نموده و درتماس مجدد تلفنی و ضمن اینکه موضوع با وی در میان گذاشته شد و لی متاسفانه ایشان درپاسخ گفت : “من مصاحبه نمی کنم“ .  به گزارش خبر نگارصبح شفت  درگیری‌ها  با شدت بیشتر دوباره شروع شد و این بار با نماینده شفت و فومن تماس تلفنی گرفته شد که با اولین زنگ وی پاسخ داده و بسیار از این وضع پیش آمده متأثر و متأسف گردید و به مدیر این خبرگزاری تأکید و تصریح کردند که امنیت امام زاده ابراهیم (ع) برای ما مهم است . باید در آنجا  اداره بهداشت ، نیروی انتظامی ، اتش نشانی و … حاضر باشند ، بنده همین الآن با  فرماندار شفت تماس می گیرم تا در روز شنبه در امام زاده ابراهیم (ع) جلسه ای با همین محور بر گزار شود تا این مشکلات حل شود.

حال سوال خبرگزاری صبح شفت از مسئولین خدمتگزار شفت این است : شما که امنیت و کنترل مسافران ، گردشگران و زائران را دریک شهرستان به این عظمتی را ندارید ؛ چرا این قدر دعوت توریست و مهمان را به کانون یک شهرستان فرا می خوانید؟

و توصیه  نسبت به همه دوستان  و مسولین که همیشه احساس تکلیف کرده  و سعی  نمایند بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنند . چرا امنیت که یک از شاخصه‌های مهم توسعه در  جوامع امروزی می باشد در این منطقه که به عنوان پیشانی  و نقطه ثقل زیارتی -سیاحتی تمامی هموطنان عزیز که به شفت تشریف می آورند  می باشد  را فرام نمی آورند؟ شاید کوچکترین مشکل باعث شود که دیگر مسافران به شهر ما نیایند . آقایان مسؤل!! لطفا با برنامه باشید.

توضیح :باتوجه به تماس‌های مکرر مردم مومن وارائه گزارش‌های متعدد نسبت به عدم رعایت حریم اخلاقی وشئونات اسلامی‌و فضای غیراخلاقی این منطقه زیارتی،اگر مسئولین شهرستانی از برقراری امنیت درآن منطقه معنوی وگردشگری عاجزند ،بایستی مسئولین استانی هرچه سریعتر نسبت به این گونه اقداماتی که زیبنده فضای استان وشهرستان ولایتمدار شفت نیست واکنش نشان دهند،چراکه متاسفانه فضابگونه ای است که دیگر خانواده‌های دغدغه مند هیچ گونه رغبتی برای حضور دراین منطقه راندارند

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. نام شما...
     | 2012/07/5 - 16:04
    پاسخ

    هی آقا!
    کی پاسخگویه که ایشون باشن!
    آدم از این بیشتر غصه می خوره که مسئولین شفت ادعا می کنن همه جا پشتبانت هستن، ولی به وقت کمک کردن … هی… بگذریم!
    آقای فرماندار! این حقش نبود!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads