کد خبر: 41785 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 دسامبر 2013 - 15:13

خداحافظی ملایی از ورزش گیلان؛

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان شد

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، ˈمسعود رهنماˈ به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.

به گزارش خوبان،ˈسعید علیپورˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی حکمی از سوی دکتر ˈمحمود گودرزیˈ وزیر ورزش و جوانان، ˈمسعود رهنماˈ به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.

وی اظهار کرد : مسعود رهنماˈ هم اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران فعالیت دارد و همچنین در اداره کل ورزش و جوانان گیلان به عنوان رییس گروه ورزش قهرمانی مشغول به کار می باشد.

مسعود رهنماوی ادامه داد: پیش از این نیز ˈ افشین ملاییˈ به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در گیلان فعالیت داشت که حدود سه ماه عهده دار این پست در استان بود.

وی بیان کرد: همچنین مراسم تودیع سرپرست و معارفه مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه هفته آینده هشتم دی ماه در رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است مسعود رهنما سرمربی کنونی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران است که به مارکوپولوی گیلان شهره است و در یک سال اخیر به همراه تیم ملی کاراته بیش از 10 سفر خارجی داشته و چند ده مدال رنگارنگ برای کشورمان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads