کد خبر: 41754 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 دسامبر 2013 - 00:25

با تلاش پلیس؛

زن و شوهر قاچاقچی در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رشت گفت: زوج قاچاقچی با حدود 2 کیلو مواد مخدر صنعتی در رشت دستگیر شدند.

به گزارش خوبان، رحیم شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری زوج قاچاقچی را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط شخصی به نام علی در بخش کوچصفهان رشت، موضوع مورد رسیدگی گروه‌های عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رشت ادامه داد: ماموران در بررسی‌های خود متوجه شدند شخص مذکور منزل مسکونی خود را به دوربین‌های مداربسته  تجهیز کرده و با روش خاصی اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی می‌کند.

به گفته وی، ماموران پس از اخذ مجوز ورود از دستگاه قضایی با ابتکار خاصی توانستند وارد منزل این شخص شده و در بازرسی از محل مذکور، 642 گرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کردند.

شعبانی، کشف 2 گرم تریاک با لفافه، یک‌کیلو و 109 گرم مواد مخدر شیشه، دو دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر و مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را از دیگر اقدام‌های پلیس در بازرسی از منزل متهم مذکور ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در این بازرسی صاحب منزل به همراه همسرش که در امر فروش مواد مخدر نقش داشته دستگیر شدند و  متهمان به همراه اقلام کشف شده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی رشت با قدردانی از همکاری مردم این شهرستان از آنها خواست در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads