کد خبر: 41701 - تاریخ: چهارشنبه، 25 دسامبر 2013 - 10:43

... تازه تر از تازه تری می رسد

جشن یلدایی دانشجویان یکی از دانشگاه های گیلان در “اتوبوس مختلط”!!!

مسئولان این دانشگاه به دانشجویان گفته بودند که این اردو به صورت مختلط برگزار می شود و دانشجویان دختر و پسر می توانند در یک اتوبوس و کنار یکدیگر بنشینند!!!

به گزارش خوبان: یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی استان گیلان هفته گذشته اقدام به ثبت نام از دانشجویان برای اردویی به مشهد مقدس نمود.

مسئولان این دانشگاه به دانشجویان گفته بودند که این اردو به صورت مختلط برگزار می شود و دانشجویان دختر و پسر می توانند در یک اتوبوس و کنار یکدیگر بنشینند!!!

برخی از دختران و پسران دانشجو وسایل خود را در یک کیف گذاشته و به محل اعزام رفتند.

خوشبختانه در آن روز دانشجویان را از یکدیگر جدا کرده و یک اتوبوس مختص پسران و اتوبوس دیگری نیز به دختران اختصاص داده شد.

با وجود اینکه اتوبوسهای دانشجویان از هم جدا شده بود ولی در اوقات استراحت هیچ کنترلی صورت نگرفته و حتی هنگام رفتن به حرم نیز به صورت مختلط می رفتند.

ماجرا به همین جا ختم نشد و هنگام بازگشت دانشجویان از مشهد، اتفاقات ناگواری رخ داد که نمی توان به جزئیاتش اشاره کرد!!!

از آنجایی که مسئولان مربوطه به دانشجویان قول اردوی کنار دریا نیز داده بود تا با یکدیگر خوش گذرانی کنند، به دلایل مختلفی از جمله نزدیکی به امتحانات پایان ترم نتوانستند به این وعده تأمل بر انگیزشان عمل نمایند.

همین موضوع باعث شد تا روز شنبه در مسیر بازگشت به بهانه شب یلدا به دانشجویان دختر گفتند که اگر تمایل دارید می توانید وارد اتوبوس پسران شوید تا چند ساعتی کنار یکدیگر خوش بگذرانید!!!

 در حالی که ظرفیت هر اتوبوس پر شده بود با روانه دانشجویان دختر به اتوبوس دیگری( حدود ۶۰ دانشجو در یک اتوبوس ۴۰ نفره!) متأسفانه حرکات و رفتارهای خلاف شرع بسیاری از جمله انجام حرکات موزون رخ داد!!!

لذا از مسئولین مربوطه انتظار می رود که با برخوردی قاطع متولیان این امر را مجازات نمایند تا دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار در جمهوری اسلامی ایران نباشیم.

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. ..........
     | 2013/12/25 - 14:10
    پاسخ

    برای خانواده ها متاسفم شرایط رو برای ازدواج جوون ها فراهم نمیکنند تا شاهد این وحشی بازی ها باشیم همه اول جوون رو سر سامان میدن تا نیازهاش برطرف شه خانواده ها لطف دارن الان میگند اول دانشگاه پول مقام و کوفت و زهر مار خاک تو سر بی غیرتتون

  2. ناشناس
     | 2013/12/27 - 17:01
    پاسخ

    ضمنا باید این خبر نامه بداند حرم نمی شود مختلط رفت بقیاش بکنار ال… اعلم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads