کد خبر: 41700 - تاریخ: چهارشنبه، 25 دسامبر 2013 - 10:55

چند راهکار طنز...

راهکار حفظ احترام هاشمی!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفته است که تقصیر مسئول تشریفات مجمع تشخیص مصلحت نظام است که آن خانم اروپایی در دیدار با آقای هاشمی رفسنجانی از جایش بلند نشده است.

به گزارش خوبان: وبلاگ طنزهای یک م.ر.سیخونکچی نوشت: معاون وزیر امور خارجه کشورمان مسئول تشریفات مجمع تشخیص مصلحت نظام را مسئول دانسته‌اند؛ ایشان گفته که تقصیر مسئول تشریفات مجمع است که آن خانم اروپایی در دیدار با آقای هاشمی رفسنجانی از جایش بلند نشده است.

بنابراین در راستای اینکه تقصیر مسئول تشریفات مجمع بوده است ولاغیر، راهکارهای زیر برای اینکه دوباره چنین اتفاقی نیفتد پیشنهاد می‌دهیم، باشد که مقبول بیفتد.

هاشمی و مسئول هیئت اروپایی

راهکار اول: برای اینکه این مشکل و خیلی مشکل‌های دیگر که تا حالا اتفاق نیفتاده ولی ممکن است بیفتد از بیخ رفع شود، پیشنهاد می‌دهیم اصلاً صندلی را از آکسسوار صحنه دیدارهای دیپلماتیک حذف کنید! اینجوری هم دیگر کسی نمی‌تواند اصلاً بنشیند تا پا نشود، و هم اینکه دیدارها به علت خستگی طرفین زودتر تمام می‌شود و همه به کار و زندگی‌شان می‌رسند.

راهکار دوم: البته قبول داریم که راهکار بالا همیشه اجرایی نیست؛ مخصوصاً با توجه به میانگین سن در میان مسئولان دولتی نمی‌توان چنین انتظاری داشت! بنابراین پیشنهاد می‌دهیم در این موارد برای طرف خارجی صندلی نگذارند.

راهکار سوم: پیشنهاد دیگرمان این است که مسئول تشریفات مجمع کمی به توصیه‌های کودک درونش توجه کند و یک عدد پونز را روی صندلی طرف اروپایی قرار دهد؛ حالا طرف هر چقدر دلش خواست پا نشود! اصلاً هرچه قدر دوست دارد بنشیند!

راهکار چهارم: شخص مسئول تشریفات با یک عدد بادکنک باد شده و یک عدد سوزن ته گرد (نترسید اینبار از سوزن ته گرد قرار است استفاده‌های دیگری شود!) پشت صندلی مسئول اروپایی قایم شود و همزمان با ورود حاج آقا، بپرد بیرون و بادکنک را محکم بترکاند. مسئول اروپایی حتی اگر خانم هم نباشد بعید است بتواند از جایش بلند نشود!

راهکار پنجم: مسئول تشریفات مجمع تشخیص یک کپی از صفحه شخصی مسئول اروپایی را همراه با یک کپی از کامنت‌هایی که ایرانی‌ها پای صفحه شخصی خانم لیما (مجری قرعه‌کشی جام‌جهانی) گذاشته‌اند را به مسئول اروپایی نشان دهد و اعلام کند که بصورت کاملاً اتفاقی امکان لو رفتن صفحه شخصی ایشان هم وجود دارد؛ پیش‌بینی می‌شود بدون نیاز به هیچگونه توضیح اضافی، مسئول اروپایی حاضر می‌شود تا ته دیدار ایستاده بماند!

از این راهکارها در بند و بساط ما زیاد است اما به همه مسئولان توصیه می‌کنیم بعنوان بهترین راهکار صحیفه امام خمینی (ره) را خوانده و با خوی استکباری کشورهای غربی دوباره آشنا شوند تا در اینگونه مواقع بجای اینکه همدیگر را مسئول بدانند، باور کنند که مشکل از مسئول تشریفات مجمع نیست، مشکل از رویی است که اروپایی‌ها پیدا کرده‌اند؛ مشکل از مسئول تشریفات هیچ جایی نیستُ مشکل از تشریفات زیادی این چند ماه است!


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. مرتضی
     | 2014/02/6 - 19:13
    پاسخ
    +1
    -1

    سلام، برادر توی استان خودتون وبلاگ نویس ندارید که از سایر استان ها مطلب می زنید؟
    اگه شما از مطالب وبلاگ نویسان گیلانی و شهرستان خودتون حمایت نکنید، کی باید حمایت کنه؟ استان های دیگه باید بیان حمایت کنن؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads