کد خبر: 41547 - تاریخ: یکشنبه، 22 دسامبر 2013 - 21:36

طولاني‌ترين نماز جماعت جهان در راه كربلا

رئيس امور ديني حرم مطهر امام حسين(ع) از برگزاري طولاني ترين نماز جماعت جهان در راه كربلا- نجف در دو روز آتي با همكاري مرجعيت عالي ديني در نجف و برخي از اساتيد و طلاب حوزه علميه و حرم مطهر امام حسين(ع) خبر داد.

به گزارش خوبان، خبرگزاری حج به نقل از خبرگزاري نون عراق نوشت: «شيخ رائد الحيدري» با بيان مطلب فوق گفت: هدف از برگزراي اين طرح، رساندن زائران به نوعي آگاهي و شعور ديني است.

الحيدري با اشاره اينكه اين طرح از سوي حرم مطهر امام حسين(ع) و حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس در راه كربلا – نجف برنامه ريزي شده و در همين راستا بيش از يك ميليون نسخه كتاب، كتابچه و سي دي تكثير شده و بين زائران منتشر شده است، افزود: شمار مبلغان اين طرح به نزديك به هزار مبلغ زن و مرد مي رسد كه در محورهاي شهر كربلا، نجف – كربلا، بابل – كربلا، بغداد- كربلا، نجف- المثني، نجف- ميسان، نجف- واسط، قادسيه- نجف و بابل – نجف مستقر شده اند.

وي با بيان اينكه اين مبلغان نماز جماعت را در راه كربلا- نجف در روز هجدهم و نوزدهم صفر برگزار خواهند كرد، خاطرنشان كرد: اميد مي رود كه اين نماز طولاني ترين نماز جماعت در جهان باشد و اينكه حرم مطهر امام حسين(ع) اتومبيل هايي را براي انتقال مبلغان به اماكن تبليغ براي پاسخگويي به مسائل زائران مهيا كرده ست.

اين مسئول حرم مطهر امام حسين(ع) با اشاره به اينكه بخش امور ديني اين حرم شماري مبلغ را در كاروان هاي حسيني و شهرهاي زائران وابسته به آستان قدس حسيني جهت تبليغ مستقر كرده است، تاكيد كرد: نزديك به پانصد بانوي مبلغ نيز به سوالات شرعي زنان پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

طولاني‌ترين نماز جماعت جهان در راه كربلا


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads