کد خبر: 41465 - تاریخ: شنبه، 21 دسامبر 2013 - 19:20

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

اعتبارات فرهنگی گیلان افزایش یابد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر حضور مبلغان روحانی در روستاهای استان، گفت: باید تلاش شود تا بودجه فرهنگی گیلان افزایش یابد.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان، با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ عاشورایی در جامعه نهادینه شود.

وی با گرامیداشت یوم‌الله 9دی، افزود: حماسه الهی 9 دی روز همبستگی مردم با ولایت فقیه بود و  اوج بصیرت ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، حماسه 9 دی را نشانه تجدید بیعت امت با ولایت دانست و گفت: این حماسه عظیم نشان داد که امت اسلامی در راه آرمان‌های اسلامی و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) مصمم و استوار ایستاده است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه در تمام شرایط باید مردم حمایت خود از رهبر و ولایت فقیه را نشان داده و به این ترتیب راه ورود دشمنان در کشور و نظام اسلامی را ببندند، تأکید کرد: حماسه  9 دی یکی از روزهای ارزشی و انقلابی نظام است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری اربعین امام حسین (ع) گفت: ملت ایران با حضور پرشور در مراسم عزاداری این ایام نشان می‌دهند که راه امام حسین (ع) ادامه دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گیلان با بیان اینکه ملت ایران ولایت‌پذیری را از واقعه عاشورا درس گرفته اند، تصریح کرد: مردم ما باکسانی که باولایت فقیه دشمنی دارند میانه‌ای ندارد.

آیت‌الله قربانی با اشاره به ولایت پذیری رئیس جمهور، اظهار کرد: دکتر روحانی از افرادی است که در خط ولایت قرار دارد و در این زمینه نگارش‌هایی هم داشته است .

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه یادواره‌های شهدا، گفت: یادواره‌های شهدا و نصب عکس شهدا در شهرها کاری پسندیده‌ای بوده و باید تلاش کنیم یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر حضور مبلغان روحانی در روستاهای استان، افزود: باید تلاش شود تا بودجه فرهنگی گیلان افزایش یابد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads