کد خبر: 41403 - تاریخ: جمعه، 20 دسامبر 2013 - 18:45

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

داماش حریف فولاد نشد

در ادامه هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان بازی را به فولاد خوزستان واگذار نمود.

به گزارش خوبان، در ادامه هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان بود.

در این دیدار که در حضور 2 هزار و 135 تماشاگر برگزار شد، در نیمه اول این دیدار در حالی که دو تیم خود را برای رفتن به رختکن آماده میکردند تیم فولاد موفق شد در دقیقه 45 توسط لوسیانو پریرا نخستین گل این بازی را وارد دروازه داماش کند.

در نیمه دوم این بازی نیز تیم فولاد در دقیقه 48 مجددا توسط لوسیانو پریرا توانست گل دوم خود را به ثمر برساند، در ادامه تیم داماش حملاتی را بر روی دروازه فولاد انجام داد و نهایتا موفق شد در دقیقه 52 توسط نظیف کار تنها گل خود را وارد دروازه تیم فولاد نماید و این دیدار نهایتا با حساب 2-1 به سود تیم فولاد خوزستان پایان یافت.

حواشی این دیدار

در یک صحنه مشکوک به آفساید غلامرضا رضایی مهاجم تیم فولاد توپ را از دست داد که این موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی و نیمکت تیم داماش شد. این اعتراض‌ها باعث توقف دو دقیقه‌ای بازی شد.

* پرتاب اوت حاصل از موقعیت مشکوک به آفساید رضایی تبدیل به گل فولاد شد که این موضوع با اعتراض شدید تماشاگران داماشی روبرو شد.

* بعد از گل فولاد تماشاگران داماش داور بازی را به شدت «هو» کردند.

* تماشاگران تیم داماش شعارهایی با مضمون اینکه «مسئولین رشت داماش را دوست ندارند» ناراحتی‌شان را از وضعیت این تیم در لیگ برتر ابراز کردند.

* در حالی که نام حسین قلی‌زاده به عنوان سرپرست داماش در لیست خبرنگاران حضور دارد اما قلی‌زاده چند روزی است که در کربلا به سر می‌برد!

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads