کد خبر: 41321 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 دسامبر 2013 - 13:23

با ادامه یافتن مشکلات مالی؛

استمداد داماشی‌ها از استاندار و نمایندگان گیلان

با ادامه یافتن مشکلات مالی تیم فوتبال داماش گیلان امیر عابدینی با ارسال نامه ای به مجمع نمایندگان استان و استاندار گیلان، از آنان درخواست نمود برای رفع مشکلات موجود چاره جویی نمایند.

به گزارش خوبان ، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان صبح امروز در دو نامه جداگانه خطاب به مجمع نمایندگان واستاندار گیلان از آنها خواست با توجه به دستورالعمل جدید قوه قضائیه، نسبت به حل مشکلات باشگاه داماش گیلان اقدام کنند.

این دو نامه از سوی عابدینی پس از آن نوشته شد که براساس دستورالعمل قوه قضائیه از این پس باشگاه داماش گیلان حق استفاده از منابع مالی شرکت امیر منصور آریا را ندارد.

در نامه امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خطاب به مجمع نمایندگان واستاندار گیلان آمده است: با احترام به عرض شما بزرگواران می‌رساند براساس دستور مقام قضایی این باشگاه از این به بعد نمی‌تواند از منابع مالی گروه امیر منصور آریا استفاده کند.

عابدینی در این نامه تأکید می‌کند: بدیهی است با شروع نیم فصل دوم مسابقات و هزینه‌های پیش رو اینجانب امیدوار است نمایندگان استاندار گیلان به هر گونه که مصلحت می‌دانید ترتیبی اتخاذ فرمایند تا مشکلات باشگاه هر چه سریعتر حل شود تا این تیم مردمی و دوست داشتنی برای جوانان به فعالیت خود ادامه دهد.

منبع: تسنیم

 

اخبار مرتبط:

مدیر عامل داماش: ماهیانه ۷۰۰ میلیون تومان به داماش کمک می‌شود

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads