کد خبر: 41296 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 دسامبر 2013 - 09:48

اظهار نظر عجیب دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان:

خدمت نمایندگان مجلس به مردم واقعی نیست!

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت: این دولت تا بافت مجلس عوض نشود بسیاری از برنامه هایش را نمی تواند اجرا کند، ما برای ایران مجلسی در شان کشور می خواهیم.خدمتی که نمایندگان مجلس فکر می کنند به ملت می کردند شاید صادقانه بوده ولی واقعی نبوده است.

به گزارش خوبان، کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان تقریبا از ۲۴ خرداد ۹۲ دوباره وجهه رسانه ای به خود گرفته و در جلسات زیادی سخنرانی می کند و اخبار این نشست ها نیز در سایتهای مختلفی منتشر می شود.

وی در سیزدهمین نشست هم اندیشی اعتدالگرایان استان گیلان که با حضور جمعی از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی برگزار شد با انتقاد از عملکرد نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما الان ۲۹۱ نماینده در مجلس داریم، اینها اسرائیلی که نیستند از همین آب و خاک هستند و دلشان برای وطنشان می سوزد و در حد خود تلاش کرده اند حالا در یک جبهه دیگر، آنها هم فکر می کنند که دارند به ملت خدمت می کنند ولی آماری که دکتر روحانی داد را ما با تمام وجودمان در جیب هایمان در سر سفره هایمان حس کردیم پس خدمتی که نمایندگان مجلس فکر می کنند به ملت می کردند شاید صادقانه بوده ولی واقعی نبوده است. باید به اندازه یک دهه در این ۴ سال کار شود تا به نقطه صفر برسیم.

محمدی با وجود اینکه دبیر یک حزب در گیلان می باشد در سخنانی که ظاهرا تعیین و تکلیف برای استانداری گیلان محسوب می شود خاطرنشان کرد: ما آمده ایم اینجا تا همین حرفها را بشنویم، اصلاح طلب و اعتدال گرا و در واقع همه مردم خود را پیروز این انتخابات می دانند پس باید در اداره شهرشانهای فومن و شفت سهیم باشند ما که نمی توانیم همه چیز را تنهایی اداره کنیم و این پیروزی را مصادره به خود نمائیم.

کیوان محمدی

وی ادامه داد: در این راه حتی از اصولگرای معتدل هم استفاده می کنیم، اگر چنین نکنیم آنها نیز علیه ما جبهه خواهند گرفت و فقط دشمنان خود را زیاد کرده ایم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان تأکید نمود: این دولت تا بافت مجلس عوض نشود بسیاری از برنامه هایش را نمی تواند اجرا کند، ما برای ایران مجلسی در شان کشور می خواهیم، برای گیلان توسعه می خواهیم و برای فومن آرامش و رفاه. با بد و بیراه گفتن (حتی به حق) راه به جایی نخواهیم برد.

کیوان محمدی همچنین با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم گیلان در سخنانی ابراز نمود: ۹۵ درصد اخبار بی‌بی‌سی صحیح است و بی‌بی‌سی با گنجاندن پنج درصدی اخبار دروغ برای رسیدن به اهداف شوم و اصلی خود در بسته‌های خبری‌اش، مخاطبان را فریب می‌دهد و این یک شیوه برای انتشار دروغ در غالب خبر است.

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads