کد خبر: 41270 - تاریخ: چهارشنبه، 18 دسامبر 2013 - 20:16

عصر امروز در کانون شهید حق شناس خمام؛

دومین مجمع بسیج اقشار شهرستان برگزار شد/ گزارش تصویری

دومین مجمع بسیج اقشار شهرستان عصر امروز در کانون شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان: دومین مجمع بسیج اقشار شهرستان عصر امروز در کانون شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

سرگرد یحیی پور جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقداد، طی سخنانی با بیان خلاصه ای از اهداف و ساختار مجمع بسیج اقشار، گفت: جمعیت هدف در هر ناحیه باید در اقشار مختلفی سازماندهی شود. در ناحیه مقداد با تلاش بسیجیان و دلسوزان منطقه در سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء توانستیم نیروهای مردمی را در چند قشر سازماندهی کنیم.

سرگرد یحیی پور قشرهای مختلف سپاه ناحیه مقداد را به هشت قشر تقسیم نموده و اضافه کرد: بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، بسیج پیشکسوتان، بسیج ورزشکاران، بسیج اصناف و بسیج مداحان هشت قشر مختلف در سپاه مقداد هستند.

وی ادامه داد: عده ای از نیروهای نخبه و فکور ما توسط روسای این اقشار شناسایی می شوند و به فعالیت می پردازند و نقاط ضعف و قوت و راهکارها را با هم به بحث و تبادل نظر می نشینند.

سرگرد یحیی پور یادآور شد: اعضای شورای اقشار بر اساس دستورالعمل مجمع در کارگروه هایی برای بررسی بیشتر و عمیق تر مسائل و منابع موجود در منطقه سازماندهی می شوند که در هشت کارگروه سازماندهی شده اند و شامل، فرهنگی و سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی – آموزشی و پژوهشی ، بانوان، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و سلامت می باشند و کارگروه های خاص که با توجه به موقعیت و شرایط خاص می تواند شکل بگیرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد با اشاره به تشکیل جلسه توسط برخی کارگروه ها گفت: کارگروه ها صورت جلسات را برای ما ارسال نموده اند که بعد از نتیجه گیری در مجمع آینده بررسی بیشتری بر روی آن صورت خواهد گرفت.

SAM_0439

SAM_0383 SAM_0395 SAM_0408 SAM_0429 SAM_0444 SAM_0466 SAM_0468 SAM_0475 SAM_0483 SAM_0506 SAM_0513

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads