کد خبر: 41170 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 دسامبر 2013 - 20:28

بدون هماهنگی لازم سازمانی؛

۲۸۰ نفر از رودسر توسط عباسی در تامین اجتماعی استخدام شدند + اسناد

اسناد حاکی از آن است که این وزیر گیلانی سهمیه‌های استخدامی در سازمان تأمین اجتماعی را فقط بین اقوام و آشنایان خود تقسیم کرده است.

به گزارش خوبان به نقل از الف، پس از مراسم تودیع و معارفه اسدالله عباسی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵۰۰ نفر بدون طی تشریفات قانونی استخدام جذب سازمان تأمین اجتماعی شدند.

موضوع استخدام ۵۰۰ نیرو در سازمان تأمین اجتماعی آن هم بدون طی تشریفات قانونی استخدام در زمان دولت دهم در حالی از سوی اسدالله عباسی تکذیب شده که اسناد موجود حکایت از جذب این تعداد نیرو در زمان تصدی مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی دارد.

اسناد حاکی از آن است که این وزیر گیلانی سهمیه‌های استخدامی در سازمان تأمین اجتماعی را فقط بین اقوام و آشنایان خود تقسیم کرده است، در این لیست از بین ۵۰۰ نفر استخدام شده؛ ۱۲۰ نفر از چابکسر، ۵۲ نفر از کلاچای، ۴۸ نفر از رحیم آباد و ۶۰ نفر از املش هستند.

البته بین استخدام شدگان طیف وسیعی هم از استان یزد جذب شده که زادگاه سعید مرتضوی است این شکل گزینش و جذب نیرو خیلی فوری و بدون هماهنگی لازم سازمانی صورت گرفته است.

جالب توجه است که از استخدام‌های صورت گرفته که ۵۰۰ نفر بودند ۳۵۸ نفر تنها در ۵ استان متمرکز بوده‌اند و ۶۰ درصد از نیروهای جذب شده در همین استان‌ها متمرکز شده‌اند که به این ترتیب شاهد مشکلات کمبود نیرو در دیگر استان‌ها بودیم.

علاوه‌ بر این موضوع و علی‌رغم نرخ بالای بیکاری نیروهای کارشناسی کشور قریب به ۶۰ درصد از جذب‌شدگان تأمین اجتماعی در این استخدام ۵۰۰ نفره، مدارکی کمتر از کارشناسی داشته‌اند که همین موضوع خلأهای تخصصی فراوانی در سازمان به وجود آورده است.

1 2 3

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads