کد خبر: 41064 - تاریخ: دوشنبه، 16 دسامبر 2013 - 19:39

اوج انحطاط عقیدتی یک ضد انقلاب فراری + فیلم

داوودی مهاجر که به نظر می‌رسد برای دستیابی به مطامع مادی خود دست به هر اقدامی بزند، این بار نیز در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا نقابی دیگر از چهره خود برداشت و صراحتا اعلام کرد مذهب را کنار گذاشته است.

به گزارش خوبان، فریبا داودی مهاجر از زمانی جلب توجه کرد که در یک برنامه زنده در شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا در پاسخ به درخواست مجری این برنامه، برای اولین بار در حالی جلوی دوربین کشف حجاب کرد که قبل از آن با حجاب در عموم ظاهر می‌شد.

به گفته علیرضا نوری‌زاده که ارتباطات نزدیکی با دستگاه‌های اطلاعاتی عربی دارد، داودی مهاجر حاضر شده در ازای تامین خانه و زندگی كشف حجاب كند.

1842196_648

نوری‌زاده، عامل سرویس‌های جاسوسی انگلیس و عربستان، در آن زمان خطاب به داودی مهاجر گفته بود: شما كی هستید كه از من منابع مالی می‌خواهید؟ شما وقتی آمدید آمریكا با روسری! منابع مالی‌تان كی بود؟ كی به شما آپارتمان داد كه روسری‌تان را برداشتید؟ هزينه كنفرانس‌ها بسیار كمتر از مبلغی است كه به عنوان بورسیه در آمریكا به شما پرداخت شده است بنابراین وقتی حساب كتاب باز می‌كنيد بدانید با كی طرف هستيد. خود را نخود هر آش نكنید و در جاهایی كه از حد و حدود شما بالاتر است دخالت نكنید این را به بانوی محترم (داودی مهاجر) می‌گویم و به بقیه كه در این مورد اظهارنظر می‌كنند.

1842107_970
پس از کشف حجاب علنی در یک برنامه تلویزیونی، داوودی مهاجر که اولین گام از حرکت در مسیر انحطاط عقیدتی خود را انجام داده بود، نه تنها دیگر با حجاب در عموم ظاهر نمی‌شد، بلکه پوشش او تغییرات بسیاری پیدا کرد و به سبک جدید و مورد پسند دوستان خود در کنفرانس‌ها و مکان‌های عمومی ظاهر شد.

images

داوودی مهاجر که به نظر می‌رسد برای دستیابی به مطامع مادی خود دست به هر اقدامی بزند، پس از انجام پروژه کشف حجاب، حال پا را فراتر گذاشته است.

فریبا داوودی مهاجر، این بار در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا نقابی دیگر از چهره خود برداشت و صراحتا اعلام کرد مذهب را کنار گذاشته است.

وی در پاسخ به مجری برنامه مبنی بر کنار گذاشتن مذهب خود گفت: بله من مذهب را به طور عملی کنار گذاشته‌ام، یعنی حجاب و آداب مذهبی را کنار گذاشتم.

1842299_950
اما فریبا داودی مهاجر کیست؟

فریبا داوودی­ مهاجر مشاور دوران اصلاحات، ضدانقلاب فعلی ساکن آمریکا و عضو سازمانی غیرقانونی به نام سازمان دانش‌آموختگان ایران اسلامی(ادوار دفتر تحکیم وحدت) است.

فریبا داوودی مهاجر در بسیاری از سایت‌های ضد انقلاب مانند روز، گویانیوز و گذار وابسته به سازمان سیا مطلب می‌نویسد و به گفته خودش برای نوشتن مقالات ضد ایرانی در این سایت‌ها مبالغی دریافت می‌کند.

nf00331751-1
داوودی مهاجر که با فعالیت در دوران اصلاحات شناخته می‌شود، تمایل دارد بیشتر به عنوان فعال حقوق بشر مطرح شود در بسیاری از موسسات و بنیادهای آمریکایی آمد و شد می‌کند و با گرفتن ژست‌های حقوق بشری و حمایت از حقوق زنان برای خود منبع درآمدی بدست آورده است.

1842364_124

علی افشاری (داماد داودی مهاجر) كه خود در دريافت مواجب علنی از سازمان‌های ضد ایرانی آمريكا گوی سبقت از همقطاران ربوده، می‌گوید زندگي مادرزنش در آمريكا از دستمزد زحمات و كار بدون استراحت در بنیادهای غیردولتی آمریكا تامین می‌شود.

برای مثال یکی از بنیادهای آمریکایی که داودی مهاجر در آن فعالیت دارد، سازمان اعاده ملی دموکراسی NED‌ است که عمده فعالیت آن در ایجاد انقلاب‌های مخملی در کشورهای مختلف است.

وی با بنیاد NED همکاری گسترده‌ای داشته است. بنیادی که در کنار بنیادهای سوروس، کارنگی و ویلسون با پوشش دموکراسی به براندازی نظام‌های هدف می‌اندازد.

خود مهاجر از این دوران تحت عنوان بورس تحصیلی برای فعالیت­‌ها تحقیقی نام می­‌برد و هرگونه شائبه دست داشتن این نهاد در انقلاب­‌های رنگی را مردود می­‌داند. در حالی که این بنیاد پس از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ با تصویب سومین سند استراتژیک خودش، کمک‌های ویژه‌ای برای کشورهای دارای جمعیت مسلمان در خاورمیانه و آسیای مرکزی تدارک دید و نیز بودجه این سازمان از ۴۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۴ به ۷۴ میلیون دلار در سال ۲۰۰۶ افزایش یافت.

1842400_822


فريبا داودی مهاجر دايه مهربان تر از مادر همجنس بازها

پروژه قبح‌زدایی از فرهنگ غربی همجنس‌بازی كه چندی است به دغدغه اصلي ضد انقلاب تبديل شده جديدا رنگ و بوی عملي به خود گرفته است. در کنار عمليات رسانه‌ای كه با اظهارات مجریان شبکه‌های تلویزیونی ضد انقلاب از جمله بی‌بی‌سی فارسي و صدای آمریکا در حمايت از همجنس‌بازی و تبليغ فيلم‌ها و سريال‌های نامبرده همراه است اكنون عناصر ضد انقلاب نيز وارد بازی حمايت از همجنس بازی شده‌اند.

فريبا داودی مهاجر مشاور مرکز استراتژیک دولت اصلاحات، در راستای اجرای پروژه‌های ضد فرهنگی خود، بخشی را به حمایت از هجنسبازی اختصاص داده و در صفحه اجتماعی خود به تبلیغ این اقدام ضد اخلاقی و ضد دینی می‌پردازد.1843420_848


پروژه‌های ضد فرهنگی مهاجر به کجا ختم خواهد شد؟‌

اگر نگاهی به اقدامات داوودی مهاجر در چند سال اخیر انداخته شود، متوجه می‌شویم که این ضد انقلاب فراری، پروژه‌ای ضد فرهنگی را پیش می‌برد، به‌طوری که با کشف حجاب تدریجی خود، با حضور در کنفرانس‌های به اصطلاح حمایت از حقوق زنان، حمایت از همجنس‌بازها بی‌دینی و بی‌اخلاقی را ترویج می‌دهد و کار وی به جایی رسیده است که با حضور در برنامه زنده، تبلیغات ضد دینی خود را علنی می‌کند و می‌گوید به مذهب اعتقادی ندارد.
1842111_166

اما باید منتظر ماند و دید اقدام بعدی فریبا داوودی مهاجر چه خواهد بود؟

دانلود فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads