کد خبر: 41040 - تاریخ: دوشنبه، 16 دسامبر 2013 - 14:21

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان؛

همايش ائمه جمعه و جماعت بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء برگزار شد/ تصاویر

همايش ائمه جمعه و جماعت، هيات امناء و فرماندهان پايگاه ها عصر دیروز در كانون شهيد حق شناس خمام برگزار گرديد.

به گزارش خوبان: همايش ائمه جمعه و جماعت، هيات امناء و فرماندهان پايگاه ها توسط سپاه ناحيه مقداد رشت عصر دیروز در كانون شهيد حق شناس خمام برگزار گرديد.

سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحيه مقداد در این مراسم ضمن تشكر ويژه از هيئت امناي مساجد و ائمه جماعت و مساجد كه هميشه همراه سپاه بوده و هستند و عزيزاني كه افتخار بسيجي بودن را دارند گفت: همه ي عزيزان درگير با  كار مسجد از دلسوزان فرهنگ اسلامي هستند و اين مطلب در عملكرد ایشان مشخص است.

وی با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص ویژگی های مسجد افزود: مسجد خانه ي خدا، خانه ي مردم و خلوت انس با خدا، جلوت حشر با مردم ، كانون ذكر، معراج معني و عرصه علم و جهاد و تدبير دنیوي است.

سرهنگ سیمائی ادامه داد: مساجد بايد مدرس تفسير و حديث و منبر معارف اجتماعي و سياسي و كانون موعظه و پرورش اخلاق باشد. مسجدي زيبا و شوق انگيز است كه حضور نسل جوان پاك  نهاد با روحيات بسيجي را در خود داشته باشد .

وی با اشاره به نقش دستگاه های دولتی در کمک به مسجد گفت: مردم، شهرداري ها و دستگاه هاي دولتي هريك در آن بايد سهمي ايفا كنند و روحاني دانا و مسئوليت پذير و پرهيزگار مي تواند و مي بايد محور اين منظومه ي تلاش مقدس باشند و زمزمه ي محبت متوليان و مديران و امناي مساجد بايد دلهاي پاك جوانان را مجذوب و مشتاق كند.

SAM_2786 SAM_2788 SAM_2795 SAM_2796 SAM_2797 SAM_2799 SAM_2800 SAM_2801 SAM_2803 SAM_2809 SAM_2822 SAM_2823 SAM_2839 SAM_2845

 

گزارش: مجتبی فرهنگی

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads