کد خبر: 41008 - تاریخ: یکشنبه، 15 دسامبر 2013 - 19:29

پس از اعتراضات دانشجویی؛

سخنرانی‌ هاشمی‌ در‌ دانشگاه‌ آزاد‌ کرمان‌ لغو‌ شد

به دلیل اعتراضات فراوان اساتید و دانشجویان و نگرانی از امنیتی شدن شدید فضای دانشگاه ها و به اغتشاش کشیده شدن و منتشنج شدن جو دانشگاه ها این سخنرانی لغو شد و تنها جلسه ی هیئت امنا برگزار خواهد شد.

به گزارش خوبان به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،بعد از اعلام نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد و علوم تحقیقات کرمان از تعطیلی دانشگاه در روز 5 شنبه و جمعه و امنیتی شدن فضای دانشگاها بعد از فتنه ی 88 ، یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد گفت: سخنرانی هاشمی در دانشگاه آزاد کرمان لغو شد.

این فرد گفت: به دلیل اعتراضات فراوان اساتید و دانشجویان و نگرانی از امنیتی شدن شدید فضای دانشگاه ها و به اغتشاش کشیده شدن و منتشنج شدن جو دانشگاه ها این سخنرانی لغو شد و تنها جلسه ی هیئت امنا برگزار خواهد شد.

پیگیری های خبرنگار ما همچنین مشخص کرد تاکنون مجوزی برای سخنرانی وی در جمع مردم کرمان در مصلی این شهر نیز صادر نشده و احتمال لغو این مراسم نیز زیاد است.

هاشمی رفسنجانی سه شنبه شب به بهانه شرکت در مراسم سالگرد امام جمعه فقید رفسنجان به استان کرمان سفر خواهد کرد.

خاطر نشان می شود که قرار بود سال گذشته این سفر اتفاق بیافتد که با اعتراض جمعی از مردم رفسنجان روبه رو شد و به دلایل نا معلوم دیگری این سفر لغو شد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads