کد خبر: 40976 - تاریخ: یکشنبه، 15 دسامبر 2013 - 17:24

طي حكمي از سوي وزير آموزش و پرورش:

مهدي حاجتي سكان مديريت آموزش و پرورش گيلان را به دست گرفت

مراسم توديع ايوب نجف زاده مديركل سابق و معارفه مهدي حاجتي مديركل جديد آموزش و پرورش گيلان صبح امروز با حضور معاون وزير آموزش و پرورش و جمعي از نمايندگان مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي در مدرسه دخترانه شاهد رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان، مراسم توديع ايوب نجف زاده مديركل سابق و معارفه مهدي حاجتي مديركل جديد آموزش و پرورش گيلان صبح امروز 24 آذرماه با حضور معاون وزير آموزش و پرورش و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مردم رشت و تعدادي از مسئولين كشوري و استاني در مدرسه دخترانه شاهد رشت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ايوب نجف زاده با بيان اينكه خداوند منان را شاكرم كه بخشي از عمر خويش را در جمع با صفاي فرهنگيان گيلان سپري كردم گفت: اذعان مي كنم كه در طول اين مدت بهره فراواني از تجارب ارزشمند و انديشه بلند همكاران پر تلاش نصيب اينجانب شده است.

 

مديركل سابق آموزش و پرورش گيلان در مراسم تودیع خود گفت: مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي امانت است و امانتدار اين مسئوليت منتظر است تا امانت را به دست ديگري بسپارد، خوشحالم امانتي را كه به من سپرده شده بود، به دست فرهنگي فرهيخته اي واگذار نمودم كه تجارب ارزشمندش بر كسي پوشيده نيست.

وي بيان كرد : در طول مدت خدمت خود با همه سختي ها و مشقتهايي كه در آموزش و پرورش وجود داشت با همكاري و تلاش همكاران خود توانستيم گامهاي بسيار مثبتي در امر تعليم و تربيت استان برداريم. از جمله اينكه هم اكنون استان گيلان جزء5 استان برتر كشور در سر جمع شاخصها و آيتمهاي وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وي ادامه داد : بحرانها و سختي ها مي تواند تجربه خوبي براي انسانها محسوب شود .

نجف زاده در ادامه سخنان خود از اقشار مختلف مردم، مسئولين كشوري و استاني، معلمان، دانش آموزان، كاركنان اداري، نهادها و ارگانهاي مختلف تقدير و تشكر كرد و از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواست تا حمايت همه جانبه خود را از دستگاههاي استان علي الخصوص آموزش و پرورش بيش از پيش ادامه دهند.

وي خاطر نشان ساخت آموزش و پرورش را با سيستم باز مديريت كنيم نه با سيستم بسته. چون نگاه سيستمي و نگاه سازماني باز ايجاب مي كند تا همه در خدمت آموزش و پرورش باشيم.

وي افزود : آموزش و پرورش استان گيلان با وجود فرهنگيان و دانش آموزان مستعد به راحتي مي تواند محدوديت ها را كنار زده و از ظرفيت ها نهايت استفاده را ببرد.

نجف زاده در پايان سخنان خود براي مديركل جديد آموزش و پرورش استان آرزوي سربلندي و موفقيت نمود.

در پايان این مراسم طي حكمي از سوي وزير آموزش و پرورش مهدي حاجتي بعنوان مدير كل جديد معرفي و از ايوب نجف زاده قدرداني شد.

حاجتی

گفتنی است ايوب نجف زاده مديركل سابق آموزش و پرورش استان گیلان به مدت 4 سال و 9 ماه مسئوليت هدايت نهاد آموزش و پرورش گيلان را بر عهده داشت. همچنین مهدي حاجتي مديركل جديد آموزش و پرورش گیلان، سابقه معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش گيلان، ریاست آموزش و پرورش خمام، صومعه سرا در پرونده کاری خود داشته است.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان

اخبار مرتبط:

تغییر مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان طی چند روز آینده

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان برگزار می گردد

انتهای پیام/س


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads