کد خبر: 4094 - تاریخ: چهارشنبه، 27 ژوئن 2012 - 11:07

دستگاه جاسوسی «اسرائیل – کرد» در اقلیم کردستان فرو پاشید

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که هدف از حضور این دستگاه اسرائیلی در اقلیم کردستان چه بوده است؟، گفت: سران اسرائیلی این نشریه، هدف خود را از حضور در کردستان عراق، نزدیک کردن اسرائیل به اقلیم کردستان ذکر می کردند. در حالی که تحت فعالیت های خبری به جمع آوری اطلاعات و کارهای جاسوسی می پرداختند.

منبع:بولتن نیوز

مولود آفند، سردبیری این به اصطلاح نشریه اسرائیل ـ کرد، دو هفته پیش ناپدید شد و تا کنون هیچ خبری از او منتشر نشده است. پیش از این نیز گفته می شد که رئیس این مرکز اسرائیلی، داوود باغستانی، از این موسسه جدا شده و به ترکیه گریخته است.

این مرکز اسرائیلی تحت پوشش روزنامه نگاری و فعالیت های خبری و فرهنگی در اقلیم کردستان به فعالیت های جاسوسی و اطلاعاتی، بخصوص علیه ایران، می پرداخت.

اغلب کارکنان این نشریه اسرائیلی که با بودجه و امکانات رژیم صهیونیستی اداره می شود، از کردهای کردستان عراق و کردستان ایران هستند.

یک منبع نزدیک به این مرکز جاسوسی، در گفتگوی کوتاه با خبرنگار بولتن نیوز، از انحلال این دستگاه خبر داد و گفت: بعد از ناپدید شدن دو هفته ای مولود آفند و افشاگری های داوود باغستانی، رئیس این به اصطلاح نشریه اسرائیل- کرد که وابسته به سازمان موساد نیز است، عملاً این دستگاه منحل شده محسوب می شود.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که هدف از حضور این دستگاه اسرائیلی در اقلیم کردستان چه بوده است؟، گفت: سران اسرائیلی این نشریه، هدف خود را از حضور در کردستان عراق، نزدیک کردن اسرائیل به اقلیم کردستان ذکر می کردند. در حالی که تحت فعالیت های خبری به جمع آوری اطلاعات و کارهای جاسوسی می پرداختند.

این در حالی است که پیش از این مقامات اقلیم کردستان عراق حضور حتی یک عنصر رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان را تکذیب کرده بودند!

این شخص آگاه افزود: در چند ماه گذشته اختلافات داخلی این دستگاه اسرائیلی رسانه ای شد و اعضای ارشد این مرکز، یکدیگر را به ارتباط داشتن با نهادهای اطلاعاتی کشورهای منطقه متهم می کردند.

بر اساس اظهارات اعضای این دستگاه جاسوسی گفته می شود که احتمال دست داشتن داوود باغستانی در مفقود شدن مولود آفند زیاد است. چرا که دو روز بعد از اینکه مولود آفند ناپدید شد، رئیس این مرکز، داوود باغستانی، بلافاصله با شهامت و بدون اینکه نگرانی از بابت کذب بودن خبرش داشته باشد، با صدور بیانیه ای از ربوده شدن آفند خبر داد

گفتنی است حضور دستگاه موسوم به اسرائیل – کرد در کردستان عراق، که از اسرائیل کمک های مالی هنگفتی دریافت کرده و می کند همواره مورد اعتراض احزاب اسلامی و مردم متدین اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.

دستگاه موسوم به اسرائیل – کرد به مکانی امن برای رفت و آمد افسران سرویسهای اطلاعاتی اسرائیل جهت ورود به ایران و جاسوسی تبدیل شده که حتی نقش آنها در ارتباط با ترور دانشمندان هسته ای ایران توسط سازمان های اطلاعاتی اسرائیل بی تاثیر نبوده است. به همین جهت است که وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بارها به نقش کشورهای همسایه در رابطه با ترور دانشمندان هسته ای کشورمان اشاره می کند.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سجاد
     | 2012/06/27 - 19:13
    پاسخ

    رژیم نامشروع اسرائیل از کردستان عراق به عنوان خط مقدم مقابله با جمهوری اسلامی ایران استفاده میکند و در یک سال گذشته نیز با انتقال منافقین به جمهوری آذربایجان درصدد ایجاد یک پایگاه جدید علیه ایران اسلامی میباشد
    ان شاا… این فتنه به خودشان برمیگردد و به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی خواهیم بود.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads