کد خبر: 40788 - تاریخ: چهارشنبه، 11 دسامبر 2013 - 20:19

سرهنگ سیمائی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام؛

برادر رضازاده با وجود شرایط خاص جسمی، فی سبیل الله کار کردند و ما هیچ کاری برایشان انجام ندادیم

سرهنگ سیمائی گفت: ایشان با توجه به وضعیت جسمی شان و با وجود عوارض جنگ تحمیلی فی سبیل الله کار می کردند و ما هیچ کاری برایشان انجام ندادیم. اما ایشان به تعهداتشان عمل کردند و ما از عملکرد ایشان راضی هستیم. در نهایت مجبور شدیم این جلسه را برگزار نماییم.

به گزارش خوبان: سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) با قدردانی از زحمات فرمانده بسیجی داوود رضازاده گفت: ایشان دارای شرایط ویژه بودند و سال هاست که بازنشسته شده اند و می توانستند مانند بسیاری از افراد دیگر که به هنگام بازنشستگی به کارهای شخصی شان می پردازند به سراغ کارهای خود بروند.

وی ادامه داد: ولی ایشان با توجه به وضعیت جسمی شان و با وجود عوارض جنگ تحمیلی فی سبیل الله کار می کردند و ما هیچ کاری برایشان انجام ندادیم. اما ایشان به تعهداتشان عمل کردند و ما از عملکرد ایشان راضی هستیم. در نهایت مجبور شدیم این جلسه را برگزار نماییم.

SAM_0284

سرهنگ سیمائی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی گفت: در بسیج همین چیزهاست که ارزشمند است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیج بخش عظیمی از مردم را برگرفته و متعلق به هیچ حزبی نیست و ما می توانیم این را در رفتار مدیران ما وقتی کاری یا برنامه ای در زمینه بسیج پیش می آید مشاهده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد در ادامه یادآور شد: وحدت و همدلی موجود در بسیج و نیروهای مردم عمق استراتژیک ماست و ما به دنبال تقویت آن هستیم. به سبب همین پایداری، مسئولین ما که در صف اول مقابله با دشمنان قرار دارند، می توانند موفق تر عمل نمایند و نیروهای بیگانه وقتی این وحدت را می بینند حتی اگر خدای ناکرده لغزشی از سوی مسئولین ما رخ دهد، خود را با ملت و مردم ما روبرو می بینند.

وی در انتهای سخنان خود گفت: انتظار حمایت از فرمانده ی جدید سرگرد اکبری داریم و ان شا الله ایشان با تعاملی که با مدیران بخش خواهند داشت این کار را به نحود احسن انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads