کد خبر: 40714 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 دسامبر 2013 - 21:51

در آخرین ساعات کاری خود؛

داوود رضازاده: دعا کنیم تا شرمنده شهدا نشویم

فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) گفت: دعا کنیم تا شرمنده شهدا نشویم. یکی از علما می گفت: اگر شهیدی ما را عاق کند، از نفرین پدر و مادر بدتر است.

به گزارش خوبان: داوود رضازاده در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام با تشکر از مسئولین بخش گفت: حقیقتاً این جلسه را جلسه خداحافظی نمی دانم. بلکه آن را یک جلسه دوستانه می دانم و به فرمانده جدید حوزه بسیج خمام (سرگرد اکبری) که در این روز عزیز عهده دار این مسئولیت شد تبریک می گویم و امیدوارم فرمانده جدید بتواند با کمک شما عزیزان، به وظایف خود به خوبی عمل نماید.

وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به مشکلاتی که اکنون کشور دست به گریبان آن است، ما جوانان خود را از دست ندهیم.

رضازاده خاطرنشان کرد: بسیج مدرسه عشق است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.

SAM_0236

در ادامه این مراسم، رضازاده فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام گزارشی از فعالیت 31 ماهه خود ارائه نموده و گفت: خمام نیاز به دو پایگاه مقاومت دارد و ما به همین دلیل دو پایگاه تاسیس کردیم.

رضازاده ابراز امیدواری نمود سرگرد اکبری طرح شجره طیبه را محقق نماید؛ طرحی که امام خمینی (ره) بر روی آن تاکید داشتند.

وی افزود: هم اکنون ما 5395 نیروی بسیجی داریم. همچنین 81 حلقه صالحین که 27 حلقه آن عام است. ما دو گردان داریم که یکی از آن ها گردان عاشورایی پایگاه محور با 220 عضو و گردان دیگر، گردان بیت المقدس با 234 نفر عضو به همراه ارکان است.

وی همچنین از افتتاح پنج پایگاه مقاومت در طول مدت فعالیت خود خبر داد و اضافه کرد: آمدن سپاه به بخش کمک زیادی نمود و خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کرد.

رضازاده همچنین از رئیس شورای شهر و شهردار خمام در خواست کمک در زمینه احداث ساختمان مستقل برای حوزه بسیج خمام را نمود و گفت: ان شا الله بتوانیم کاری انجام دهیم که برای آیندگان ماندگار باشد و حوزه از این خانه به دوشی رها شود.

فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) در پایان خاطرنشان کرد: دعا کنیم تا شرمنده شهدا نشویم. یکی از علما می گفت: اگر شهیدی ما را عاق کند، از نفرین پدر و مادر بدتر است.

اخبار مرتبط:

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام برگزار شد/ گزارش تصویری

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads