کد خبر: 40322 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 دسامبر 2013 - 21:11

سخنان تامل‌برانگیز ظریف/ آقای وزیر اصلاح کنید

این سخنان جناب وزیر در حالی بیان می گردد که قدرت های جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی تا کنون در گزارش های متعددی به توان بالای سیستم های دفاعی ایران اذعان نموده اند.

به گزارش خوبان، پایگاه ۵۹۸ نوشت: به این جمله دقت کنید: “آمریکا میتواند به یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیاندازد!”ظریف

این سخن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیست. سخن وزیر جنگ امریکا و فرانسه و انگلیس هم نیست.

این دسته گلی است که جواد ظریف روز گذشته با حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی به آب داد.

وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان چنین عنوان داشت: ” آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟ آیا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمریکا جلو نمی آید؟ بر اساس کدام سند فکر می کنید آمریکا می تواند به اطلاعات نظامی ما دست پیدا کند؟”

این سخنان جناب وزیر در حالی بیان می گردد که قدرت های جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی تا کنون در گزارش های متعددی به توان بالای سیستم های دفاعی ایران اذعان نموده اند.

احتمالا پس از آنکه آقای ظریف از فحوای سخن خود مطلع گردد سعی در رفوکاری آن برآمده و عنوان خواهد کرد ” … بر اساس کدام سند فکر می کنید آمریکا می تواند به اطلاعات نظامی ما دست پیدا کند؟” در حالیکه همین جمله نقیض جملات اول ایشان است و در حقیقت خودش جواب خودش را داده است.

ضروری است که جناب سردار فیروز آبادی، امیر شمخانی و سردار دهقان بدون هیچ گونه مصلحت اندیشی از حیثیت دفاعی کشور دفاع کنند و اجازه تضعیف قدرت نظامی و دفاعی کشور را آن هم از زبان وزیر امور خارجه کشورمان ندهند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. فدایی رهبر
     | 2013/12/5 - 22:11
    پاسخ
    +1
    0

    وقتی میگن ما سرهنگ نیستیم حقوقدان هستیم پس لطفا در حوزه خودشون حرف بزنند

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads