کد خبر: 40313 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 دسامبر 2013 - 20:39

رشت صاحب ميدان مادر مي شود

سخنگوي شوراي شهر رشت با بيان اينكه رشت صاحب ميدان مادر مي شود، گفت: با احترام به مقام شامخ مادر ايجاد يك ميدان مادر در شهر رشت لازم و ضروري به نظر مي رسد.

به گزارش خوبان، سخنگوي شوراي شهر رشت با بيان اينكه رشت صاحب ميدان مادر مي شود، گفت: با احترام به مقام شامخ مادر ايجاد يك ميدان مادر در شهر رشت لازم و ضروري میدان مادربه نظر مي رسد.

فاطمه شيرزاد سخنگوي شوراي اسلامي شهر رشت در حاشيه افتتاح دومين نمايشگاه تخصصي گل و گياه، فضاي سبز و مبلمان شهري در رشت در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: در اين نمايشگاه توانمندي هاي مختلف استانها را در زمينه مبلمان شهري و گل و گياه شاهد هستيم و اميدواريم از اين پتانسيل براي ارتقاي زيبايي كلانشهر رشت نيز استفاده كنيم.

وي اضافه كرد: استفاده از اين پتانسيل ها موجب مي شود كه كلانشهر رشت از ديگر كلانشهرهاي كشور عقب نيفتد و در ضمن زيباسازي شهر موجب نشاط و شادابي بيشتر مردم شهر خواهد شد.

وي ادامه داد: با احترام به مقام شامخ مادر ايجاد يك ميدان مادر در شهر رشت لازم و ضروري به نظر مي رسد. در اين نمايشگاه مجسمه هاي مادري ديده مي شود كه مي توان پس از تصويب شوراي شهر براي ايجاد ميدان مادر در شهر رشت، از اين مجسمه هاي زيبا استفاده كرد.

شيرزاد خاطرنشان كرد: ايجاد ميدان ساعت نيز در كلانشهر رشت از مباحثي است كه در شورا به آن پرداخته شده و در اين نمايشگاه نيز ساعت هاي مختلفي براي نصب در ميادين شهر وجود دارد.

وي تصريح كرد: بسترسازي براي زيباسازي و ارتقاي زيباسازي كلانشهر رشت در سرلوحه برنامه هاي كوتاه مدت شوراي شهر رشت قرار دارد.

همچنين محمد آقاجانزاده معاون هماهنگي امور عمراني استاندار گيلان با اشاره به اينكه حجم كار شهرداري ها بالاست به خبرنگار ايسنا اظهار كرد: يكي از كارهاي مهم شهرداري بايد ارتقاي زيباسازي كلانشهر رشت باشد.

وي اضافه كرد: ايجاد چنين نمايشگاهي مي تواند موفقيت هاي ديگر كلانشهرهاي كشور را به شهر رشت بياورد.

آقاجانزاده خاطرنشان كرد: شهرداري رشت كارهاي مختلفي براي ارتقاي زيباسازي رشت انجام داده است و اين بازديدها مي تواند الگوي مناسبي براي ارتقاي كارها به ما ارائه دهد.

وي با بيان اينكه همواره افراد مختلفي از نمايشگاهها بازديد مي كنند گفت: يكي از مهمترين اين اقشار نخبگان هستند كه مي توانيم با نظرات آنها كمبودهاي شهر رشت را جبران كنيم.

وي گفت: نمايشگاه موجب مي شود تا حلقه هاي توليدكننده و مصرف كننده به هم متصل شوند و بدون واسطه هماهنگي ها سريعتر به انجام برسد.

آقاجانزاده در خصوص ايجاد ميدان مادر در شهر رشت خاطرنشان كرد: هيچ نظر منفي در اين زمينه وجود ندارد، وجود اين ميدان در شهر مي تواند قطره اي از زحمات مادران را در جامعه يادآوري كند.

به گزارش خوبان، بازديد از اين نمايشگاه در تاريخ 13 لغايت 16 آذر ماه سالجاري از ساعت 16 الي 21 در محل دائمي شركت نمايشگاههاي بين المللي استان گيلان در معرض ديد علاقمندان و متخصصين اين بخش از صنعت كشورمان خواهد بود.

انتهاي پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads