کد خبر: 40088 - تاریخ: دوشنبه، 2 دسامبر 2013 - 19:54

درخشش فوتبالیست گیلانی در اروپا؛

گل زنی علیرضا جهانبخش در لیگ هلند + دانلود

عليرضا جهانبخش، مهاجم ايراني نايمخن در اين ديدار مرد اول تيمش بود و موفق شد دو بار گلزني کند و يک پاس گل نيز براي هم تيمي‌هايش فراهم کند.

به گزارش خوبان، هفته‌ پانزدهم رقابت‌هاي ليگ هلند شب گذشته (يکشنبه) با چهار ديدار به پايان رسيد.جهانبخش

در يکي از اين ديدارها نايمخن که عليرضا جهانبخش را در ترکيب خود دارد، موفق شد با نتيجه‌ سه بر دو آلکمار را با نتيجه‌ سه بر دو شکست دهد.

عليرضا جهانبخش، مهاجم ايراني نايمخن در اين ديدار مرد اول تيمش بود و موفق شد دو بار گلزني کند و يک پاس گل نيز براي هم تيمي‌هايش فراهم کند.

رسانه‌هاي هلندي پس از درخشش عليرضا جهانبخش برابر آلکمار به تمجيد از بازي مهاجم جوان ايراني نايمخن پرداختند.

روزنامه RTL هلند با تمجيد از بازي جهانبخش نوشت: جهانبخش در طول 90 دقيقه‌ عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داد. او به تنهايي براي پيروزي تيمش برابر آلکمار کافي بود. تيم نايمخن موفق شد با کمک جهانبخش به پيروزي مهمي دست يابد؛ بردي که مي‌تواند آنها را از منطقه خطر جدا کند.

عليرضا جهانبخش در دقيقه‌ هفت فرصت اين را داشت که اولين گل بازي را به ثمر برساند، اما او در صحنه‌ تک به تک توپ را به کنار دروازه‌ زد تا اين موقعيت از دست برود. اما بال راست ايراني نايمخن در دقيقه‌ 17 موفق شد پاس گل تيمش را براي مارنيک ورميجل فراهم کند.

در نيمه دوم اين بار عليرضا جهانبخش خود موفق شد عقب افتادگي تيمش را جبران کند و با زدن دو گل پيروزي ارزشمندي را براي تيمش به ارمغان آورد تا به عنوان بهترين بازيکن اين ديدار انتخاب شود.

دانلود فیلم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads