کد خبر: 40070 - تاریخ: دوشنبه، 2 دسامبر 2013 - 18:15

در گفتگو با خوبان خبر مطرح شد؛

آخرین وضعیت زمین فرهنگیان خمام از زبان عباس پیرخندان

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام در خصوص آخرین وضعیت زمین فرهنگیان خمام گفت: در آینده ای نزدیک، جلسه ای با حضور هیئت امنا و بازرسی تشکیل می دهیم و راهکارها را تعیین می کنیم.

به گزارش خوبان: آخرین وضعیت زمین فرهنگیان خمام را از عباس پیرخندان، رئیس اداره آموزش و پرورش خمام جویا شدیم.

وی در این خصوص گفت: با توجه به این که فرهنگیان شریف خمام، درگیر زمینی هستند که به صورت تعاونی خریداری کرده اند، یک سری مشکلاتی با اصناف داشتند که این امر دل نگرانی هایی را برای ایشان در این رابطه به وجود آورده است.

عباس پیرخندان ادامه داد: در این رابطه اخیراً جلسه ای با حضور متقاضیان زمین و هیئت امنا تشکیل شد تا در آن هیئت امنا گزارش خود را به مردم بدهند و فرهنگیان نیز خواسته های خود را عنوان کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام این جلسه را جلسه ی خوبی عنوان کرد و ادامه داد: ما در راستای تعامل قدم برداشتیم و برای این که اعتمادسازی شفاف تری صورت بگیرد ، پیشنهاد شد که سه نفر از بین حضار به عنوان بازرس انتخاب شوند و هیئت امنا نیز این دوستان را در جهت پیشبرد کار همراهی کنند تا به نتیجه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان این جلسه، رای گیری شد و سه نفر بازرس تعیین شدند. مقرر شد تا در آینده ای نزدیک، جلسه ای با حضور هیئت امنا و بازرسی تشکیل دهیم و راهکارها را تعیین نماییم.

پیرخندان در پایان گفت: دوستان دست به دست هم دهند تا سرنوشت این زمین ها تعیین شود و پس از سال ها انتظار، همکاران ما صاحب زمین های خود شوند. امیدواریم این تعامل در آینده انجام گیرد.

SAM_9279

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads