کد خبر: 39981 - تاریخ: یکشنبه، 1 دسامبر 2013 - 21:10

رییس اداره پیش بینی و هشدار سریع اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرد:

هوای گیلان از سه شنبه بارانی است/ کاهش شدید دما

بر این اساس، شرایط برای بارندگی (در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف) ، کاهش دما بین پنج تا 13 درجه، وزش باد و احتمالا رعد و برق مهیاست.

به گزارش خوبان، رییس اداره پیش بینی و هشدار سریع اداره کل هواشناسی گیلان از نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارش زا از روز سه شنبه به سواحل جنوبی دریای خزر خبر داد.ˈبارندگی

ابوالقاسم شفیعیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: بر این اساس، شرایط برای بارندگی (در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف) ، کاهش دما بین پنج تا 13 درجه، وزش باد و احتمالا رعد و برق مهیاست.

وی اظهار داشت: این وضعیت تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد بنابراین آب گرفتگی معابرعمومی و بالاآمدن سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.

رییس اداره پیش بینی و هشدار سریع اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را کمی ابری تا نیمه ابری عنوان و بیان کرد: برای فردا نیز آسمان کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی نقاط با احتمال مه، افزایش نسبی دما گاهی رشد ابر پیش بینی می شود.

وی بیشینه دما در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با دمای 5 / 25 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به جیرنده با دمای 6 / 1 درجه سلسیوس ذکر کرد.

شفیعی خاطرنشان ساخت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 6 / 16 و 11 درجه سلسوس ثبت شده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads