کد خبر: 39890 - تاریخ: یکشنبه، 1 دسامبر 2013 - 11:41

واکنش تند جعفرزاده علیه رئیس جمهور سابق؛

برخورد قاطع دستگاه قضا با احمدی‌نژاد دل ملت را شاد می‌کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسه دادگاه ۵ آذر گفت: دستگاه قضا در صورت عدم حضور مجدد احمدی‌نژاد در دادگاه حکم جلب وی را صادر کند چرا که این اقدام دل مردم را شاد می‌کند چرا که ملت مطمئن می‌شوند که در این کشور قانون همواره جاری است.

به گزارش خوبان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان jafarzadeh5ولایت مجلس شورای اسلامی) با اشاره به عدم حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسه دادگاه ۵ آذر گفت: آنچه مردم را شاد می‌کند رعایت قانون است و بدون شک تبعیض در اجرای قانون مردم را به شدت ناراحت می‌کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: متاسفانه روحیه فراقانونی بودن همواره در احمدی‌نژاد بود و همین که به طور مثال کار کشور را به جای الگوی قانون بودجه بر اساس لایحه تدوین شده خود جلو می‌برد و به مصوبات مجلس بی‌اعتنا بود، نشان از همین مسئله است.
جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: احمدی‌نژاد به همه چیز خود را مجتهد می‌دانست و با همین دیدگاه‌ها بود که در راس امور بودن مجلس را رد می‌کرد.
وی افزود: اگر برخورد قانونی که امروز با محمود احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد، در دولت وی و با شروع بی‌قانونی‌هایش صورت می‌گرفت، با چنین احمدی نژادی روبه رو نبودیم که به خود جرات دهد که در دستگاه قضا حاضر نشود.
این نماینده مردم در مجلس با تاکید بر لزوم اثبات برابری همه در مقابل قانون برای مردم تاکید کرد: مزیت دیگر پیگیری امروز این پرونده تخلفات احمدی‌نژاد دارد این است که برای دیگران نیز درسی می‌شود که قانون در این کشور با کسی تعارف ندارد.
جعفرزاده ایمن آبادی خواهان برخورد قاطع دستگاه قضا با احمدی‌نژاد شد و گفت: دستگاه قضا در صورت عدم حضور مجدد احمدی‌نژاد در دادگاه حکم جلب وی را صادر کند چرا که این اقدام دل مردم را شاد می‌کند چرا که ملت مطمئن می‌شوند که در این کشور قانون همواره جاری است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خواهان حضور احمدی‌نژاد در جلسه بعدی دادگاه شد و گفت: این همه بی‌اعتنایی از جانب این فرد به دستگاه قضا تنها تاسف را بر جای می‌گذارد که چنین فردی ۸ سال در راس قوه اجرایی کشور بوده است.

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads