کد خبر: 39857 - تاریخ: شنبه، 30 نوامبر 2013 - 21:33

همراه اول در پاسخ به اعتراضات اخیر:

قبض اخیر همراه اول مربوط به مهر و آبان است/ تعرفه‌ها تغییر نکرده است

از روز چهارشنبه ششم آذرماه، ‌ارسال صورتحساب پیامکی مهر و آبان ماه همراه اول در سراسر کشور، آغاز شده است. این پیامک شامل قبوض ماه‌های مهر و آبان مشترکین است و هیچ تغییری در تعرفه‌ها ایجاد نشده است.

به گزارش خوبان، همراه اول اعلام کرد: اطلاع رسانی صورتحساب مشترکین دائمی خود را به دو صورت «ماهانه» (از طریق پیامک، پرتال و سامانه اطلاع رسانی 9990) و همراه اولنیز «دو ماه یکبار» (از طریق ارسال قبوض کاغذی به نشانی مشترکین) انجام می دهد.

در مهرماه سال جاری از آنجا که تأخیر در نهایی شدن تعرفه مکالمات، موجب تأخیر در ارسال صورتحساب دو ماهه کاغذی دوره سوم (مرداد و شهریور) شده و نهایتاً به ارسال آن با همان تعرفه های سال 82 در پایان مهرماه انجامید؛ صورتحساب پیامکی یک ماهه مهرماه، بدلیل جلوگیری از تداخل با صورتحساب کاغذی ماه های مرداد و شهریور، برای مشترکین ارجمند همراه اول ارسال نشد.

اکنون که زمان ارسال صورتحساب پیامکی آبان ماه فرا رسیده است، به دلیل عدم ارسال پیامک صورتحساب مهرماه؛ صورتحساب پیامکی فعلی، شامل کارکرد مهرماه مشترکین نیز هست و به همین دلیل در متن پیامکی ارسالی، به جای عبارت «قبض آبان»، عبارت «قبض منتهی به آبان»، درج شده است. به عبارت دیگر، پیامک مذکور شامل قبوض ماه های مهر و آبان مشترکین است که قبض کاغذی آن نیز در روزهای آینده ارسال می شود.

همراه اول یک بار دیگر به مشترکین خود اطمینان داده است که هیچ تغییری در تعرفه سیم کارت های دائمی صورت نگرفته و مبنای صدور صورتحساب، همچنان تعرفه مصوب سال 1382 است. چنانچه مشترکین مایل باشند می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی تلفن ثابت یا سایت اینترنتی www.mci.ir و دریافت ریز مکالمه ، از رعایت دقیق این موضوع اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads