کد خبر: 39811 - تاریخ: شنبه، 30 نوامبر 2013 - 11:40

فرماندار رشت در گفتگو با خوبان خبر؛

امروز با پشتوانه بسیج توانسته ایم اقتدار خود را در عرصه بین المللی حفظ کنیم

فرماندار رشت در حاشیه بازدید خود از رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه مقداد در خشکبیجار با خبرنگار ما گفتگو نموده است.

به گزارش خوبان: سید ولی الله عظمتی فرماندار رشت در حاشیه بازدید از رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه مقداد رشت در ساحل مروارید خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نفش بسیج در کشورمان گفت: نقش بسیج همواره یک نقش بی بدیل در کشور ما در همه عرصه ها بوده است. نقش بسیج تنها در جنگ و در عرصه دفاع مقدس نبوده بلکه بارها و بارها در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی توانایی های خود را به نمایش گذاشته و خود را اثبات نموده است.

 

فرماندار رشت بسیج را مظهر حضور و سازماندهی مردم در صحنه دانست و گفت: آمادگی که یک ملت باید داشته باشد در قالب بسیج صورت می گیرد تا برای دفاع از ارزش های اسلامی، آرمان های الهی و امام راحل عظیم الشان در هر زمانی که مشکلی پیش بیاید ، حضور داشته باشد.

ولی الله عظمتی

عظمتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیجیان گفت: حضرت آقا فرموده اند بسیج باید در میدان باشد تا فضیلت ها حفظ شود. یعنی ما با روحیه و تفکر بسیجی می توانیم کشور را به آبادانی و موفقیت برسانیم. امروز هم با پشتوانه بسیج است که توانسته ایم در عرصه بین المللی اقتدار و عظمت خود را در جهان حفظ نماییم و هم امنیت را در کشور تامین کنیم. اگر بسیج حذف شود، امنیت ما نیز مطمئناً خدشه دار خواهد شد.

 

فرماندار رشت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برگزاری چنین رزمایش هایی تا چه اندازه تاثیرگذار است گفت: مطمئنا برگزاری این آموزش ها و رزمایش ها توانمندی بسیجیان ما را بالا می برد و بسیجیان را با مسائل روز و توطئه ی دشمنان آشنا می کند. بسیجیان آماده می شوند تا شادابی، سلامت و بالندگی را در خود تقویت نمایند تا در هر عرصه و شرایطی اگر مشکلی پیش آمد، به عنوان نیروی آماده سریعاً وارد میدان شوند و تهاجم را خنثی کنند.

 

عظمتی افزود: این تهاجم می تواند تهاجم فرهنگی و به قول مقام معظم رهبری، ناتوی فرهنگی باشد که بسیجیان ما در این عرصه با مسلح کردن خود به سلاح علم و دانش و فناوری روز، خود را برای مقابله آماده می کنند . در مسائل دفاع، جنگ و برخورد فیزیکی نیز، جسم و روح بسیجیان در چنین رزمایش هایی به آمادگی لازم می رسد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads