کد خبر: 3978 - تاریخ: یکشنبه، 24 ژوئن 2012 - 12:00

اشجری:

نمایندگان با معذرت خواهی از مردم می‌توانستند جبران مافات کنند

متاسفانه فرهنگ عذرخواهی و پذیرش اشتباه جانیفتاده است. آقایان با قبول اشتباه خود و معذرت خواهی از مردم می‌توانستند جبران مافات کنند . مردم بزرگوار گیلان با کرامتی که دارند عذر آنها را می‌پذیرفتند.

به گزارش خوبان خبر به نقل از۸ دی حجت الاسلام اشجری در گفتگو با این سایت، درباره بازتاب مصاحبه با خبرگزاری فارس در مورد انتقاد وی به عدم عضویت هیچ یک از نمایندگان گیلان در کمیسیون کشاورزی که گفته بود نمایندگان گیلان تنها در جابه‌جایی‌ مدیران با هم رایزنی می‌کنند گفت: این مصاحبه تحت عنوان جایگاه حقوقی من نبوده که آقایان این گونه موضع گیری کردند،بلکه از جایگاه شخصی حقیقی و به عنوان یک فعال سیاسی است، رسالت بنده بیان واقعیت‌های جامعه است. و این سخن تنها حرف من نبود، ائمه جمعه و نخبگان استان نیز در این باره اعتراض داشتند.

متاسفانه فرهنگ عذرخواهی و پذیرش اشتباه جانیفتاده است. آقایان با قبول اشتباه خود و معذرت خواهی از مردم می‌توانستند جبران مافات کنند . مردم بزرگوار گیلان با کرامتی که دارند عذر آنها را می‌پذیرفتند.

وی افزود: از آقای رهبری املشی که ۴ دوره سابقه نمایندگی دارند انتظار می‌رفت در فراخوان فوریِ نمایندگان، این مسئله را پیگیری می‌کردند.

اشجری در رابطه با سخنان رهبری املشی که اظهار کرده بود“نمایندگان از طریق کمیسیون‌های خود پیگیر موضوعات کشاورزی نیز می‌شوند“گفت: یقیناً عضویت مستقیم در کمیسیون کشاورزی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت تا اینکه غیر مستقیم از طریق کمیسیون‌های دیگر پیگیر مسائل کشاورزی استان شوند.

این فعال سیاسی استان در ادامه اظهار داشت: شاید اعتراضات نمایندگان به این مفهوم  باشد که در قبال چنین مواردی سکوت نماییم و حرفی زده نشود،اما چگونه است که در مجلس، خودشان می‌گویند  که نقد و انتقاد کنیم اما در خصوص نقد و انتقاد دیگران اینگونه موضع می‌گیرند.

 وی در رابطه با رایزنی نمایندگان جهت تغییر مسئولین در مجمع افزود: از منابع آگاه اطلاع داریم که در مجمع در مورد تغییر مدیران حرف زده شده است حتی پیشنهاد جابه جایی بعضی از معاونان هم داده شده است. چطور در مورد این موضوعات رایزنی می‌کنند اما در رابطه با کمیسیون‌ها سخنی به میان نمی‌آید؟

« توضیح: لازم بذکر است رهبری املشی درباره انتقاد اشجری گفته بود: اظهارات برخی از مسئولان گیلان که خارج از حوزه اداری و قانونی  آنان مطرح می‌شود کذب است! برخی از مسئولان این استان که حوزه کاری آنان فرهنگی و دینی است ، به وظایف اداری و قانونی خود بپردازند، نه اینکه به بهانه عدم حضور نماینده‌ای درکمیسیون کشاورزی مجلس، و به نمایندگان مطالب کذبی، از جمله رایزنی کردن برای تغییر مدیران، نسبت بدهند. و مطالب دور از واقعیت در رسانه‌ها بیان نکنند!! »

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌استان در پایان با اشاره به موضوع ستاد بزرگداشت هفتم تیر نیز بیان نمود: حاشیه‌هایی مطرح شده است؛ اما اصل ماجرا به این قرار است که فردی در مصاحبه با رسانه‌ها، خبر از برگزاری جداگانه داد که شامل برنامه‌هایی مانند دیدار با آقای‌هاشمی‌رفسنجانی و سخنرانی مسیح مهاجری بود؛ و از آنجایی که این فعالیت‌ها با ستاد ۷ تیر هماهنگ نشده بود و جایگاه قانونی نداشت ، جلساتش لغو گردید.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads