کد خبر: 39769 - تاریخ: شنبه، 30 نوامبر 2013 - 08:46

استقبال شیرین داماش و ملوان از شهرآورد گیلان

تیم‌های فوتبال داماش و ملوان نیم فصل دوم لیگ برتر را با پیروزی آغاز کردند و به استقبال شهرآورد سنتی فوتبال گیلان رفتند.

به گزارش خوبان، در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندر انزلی با برتری در مقابل تیم‌های فوتبال سایپا البرز و صبا قم به برتری دست یافتند تا نیم فصل دوم لیگ برتر را با برد استارت بزنند و نیز با روحیه بالا به استقبال شهر آورد سنتی فوتبال گیلان که جمعه آینده در رشت برگزار می‌شود، بروند.

*طلسم‌شکنی

تعویض طلایی ناظمی تیم فوتبال داماش گیلان که در کرج مهمان تیم فوتبال سایپا البرز بود را در پایان با نتیجه 3 بر 2 مقابل میزبان خود به پیروزی رساند تا سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را نصیب خود کند.

روح‌الله سیف‌اللهی، مصطفی حاجتی و امین متوسل‌زاده گل‌های داماش را در این بازی به ثمر رساندند و در عوض کاوه رضایی و ابوذر رحیمی «گل به خودی» زنندگان گل‌های سایپا بودند.

این برد نخستین پیروزی داماش در برابر سایپا در عرصه رقابت‌های لیگ برتر است زیرا بازی‌های گذشته این تیم همواره با پیروزی نارنجی‌پوشان کرجی و یا با تساوی همراه بود و سایپا حکم گربه سیاه داماش را پیدا کرده بود.

این بار در ادامه تعویض‌های طلایی ناظمی که در پایان نیم فصل نخست لقب سلطان تعویض‌های طلایی را به خود اختصاص داده بود، باز هم ورود امین متوسل‌زاده منجر به گل سوم و پیروزی بخش داماش شد تا رشتی‌ها با پیروزی در برابر سایپا دست به طلسم‌شکنی بزنند.

داماش با این پیروزی 21 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

*ملوان و یک پیروزی شیرین در لحظات پایانی

ملوان نیز که این هفته در خانه میزبان صبای قم بود در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافت تا دور برگشت لیگ برتر را با پیروزی آغاز کند و روند خوب سه هفته پایانی نیم‌فصل نخست را تداوم بخشد.

این برد در حالی برای شاگردان دراگان اسکوچیچ به دست آمد که دیدار در  مقابل صبای قم تا لحظات پایانی با تساوی یک بر یک در جریان بود و ملوانی‌ها با گلی که در واپسین دقیقه بازی به ثمر رساندند به سه امتیاز شیرین دست یافتند.

سهیل رحمانی و سیامک کوروشی گل‌های ملوان را در این دیدار به ثمر رساندند و  تنها گل صبای قم نیز توسط رضا عنایتی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

*استقبال شیرین ملوان و داماش از شهرآورد گیلان در هفته آینده

ملوانی‌ها با این برد هفته آینده با روحیه‌ای مضاعف در رشت به مصاف رقیب سنتی خود یعنی داماش گیلان می‌روند.

با کسب این نتایج می‌توان گفت که هر دو تیم گیلانی با برد به استقبال شهر آورد سنتی فوتبال گیلان می‌روند.

ملوان با کسب این پیروزی در مقابل صبای قم 21 امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به داماش گیلان در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads