کد خبر: 39707 - تاریخ: جمعه، 29 نوامبر 2013 - 11:27

در ساحل مروارید خشکبیجار توسط سپاه ناحیه مقداد؛

رزمایش دو روزه الی بیت المقدس برگزار شد/ گزارش تصویری 1

رزمایش پدافند غیرعامل الی بیت المقدس سپاه ناحیه مقداد رشت، در ساحل مروارید خشکبیجار روز گذشته آغاز شد و تا عصر امروز ادامه دارد.

به گزارش خوبان: رزمایش پدافند غیرعامل الی بیت المقدس سپاه ناحیه مقداد رشت، در ساحل مروارید خشکبیجار روز گذشته آغاز شد و تا عصر امروز ادامه دارد.

در روز اول این رزمایش که با حضور بسیجیان بخش های خمام و خشکبیجار برگزار شد، کلاس هایی همچون آموزش تئوری و عملی پدافند غیرعامل، کلاس های عقیدتی سیاسی، امداد و نجات و مردم یاری و اجرای تمرین راهپیمایی تاکتیکی شبانه برگزار می شود.

سرهنگ خسروی معاونت عملیات سپاه ناحیه مقداد در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص این رزمایش گفت: در این رزمایش هدفمان اجرای منویات مقام معظم رهبری است که فرمودند بسیج علاوه بر حوزه معنوی در حوزه رزمی نیز باید تلاش کرده و قوی باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا دو گردان بیت المقدس که هر گردان به استعداد 234 نفر هستند در این رزمایش حضور دارند. یک گردان از بخش خمام با عنوان پدافند غیرعامل و یک گردان با عنوان دفاع از کوی و برزن از بخش خشکبیجار در این رزمایش شرکت دارند.

سرهنگ خسروی افزود: در روز اول این رزمایش دو روزه، بحث آموزش ها، تاکتیک ها و راهپیمایی شبانه را خواهیم داشت و در روز دوم، در حوزه سرزمینی بخش خشکبیجار پدافند غیرعامل در داخل شهر و دفاع از کوی و برزن و پدافند در اطراف و حومه شهر خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شا الله با شور و ذوقی که در بسیجیان سراغ داریم بتوانیم به اهدافمان برسیم.ای کاش فرصت بیشتری بود تا با توجه به زحماتی که توسط بسیجیان کشیده شده ، این رزمایش حداقل 4-5 روز به طول می انجامید.

گفتنی است؛ این رزمایش مهمانان ویژه ای داشت که از جمله آن ها می توان به سید ولی الله عظمتی فرماندار رشت، استقامتی بخشدار خمام، شاددوست بخشدار خشکبیجار و حجت الاسلام موثقی امام جمعه لشت نشاء اشاره نمود.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد علیدخت
     | 2013/11/30 - 19:09
    پاسخ
    +2
    -3

    سلام علیکم با تشکر از حضور همه ی بسیجیان در این رزمایش و خداقوت به همه ی بسیجیان و دست اندرکاران این رزمایش موفق.ما که قسمت نداشتیم حضور داشته باشیم ولی باز هم خداقوت ویژه دارم از مسئولان برگزاری این رزمایش به خصوص پرسنل زحمت کش سپاه ناحیه مقداد و حوزه های خمام و خشکبیجار.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads